اجتماعی

امضای تفاهم‌نامه کمیته امداد و مرکز تحول و پیشرفت ریاست جمهوری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و نجات و مرکز همیاری تحول و توسعه نهاد ریاست جمهوری با هدف بسترسازی برای استفاده از پروژه های مختلف است. فن آوری و نوین در توسعه کار جامعه هدف با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد و سیروس وطن خواه مقدم رئیس مرکز تعاون و تغییر ریاست جمهوری امضا شد.
این.
رئیس کمیته امداد و نجات در این مراسم با اشاره به شعار سالانه «تولید مبتنی بر دانش، اشتغال زایی» گفت: کمیته امداد و نجات متعهد به حضور فعال در حوزه فعالیت های نوآوری و دانش بنیان است. از کار
این.
وی با اشاره به فعالیت حدود 300 نوع کار در خانواده حامی، افزود: برای تثبیت کار ایجاد شده، لازم است با رویکردی نوآورانه تغییراتی در برنامه کاری ایجاد شود.
این.
بختیاری گفت: سقف محل کار برای مشتریان در سال جاری به 300 میلیون تومان در اشتغال پایدار افزایش یافته است که تا سقف 5 هزار میلیارد تومان از محل منابع است. فن آوری طی تفاهم نامه ای با مرکز همکاری های تبادل و توسعه ریاست جمهوری پیگیری خواهد شد.
این.
رئیس کمیته امداد و نجات در مورد الزامات استفاده از ظرفیت اتاق فکر کشوری بر ضرورت ایجاد تحول در برنامه کاری تاکید کرد و گفت: نوآوری باید در زنجیره تولید جریان داشته باشد. امسال نارگیل کشور 11.5 درصد است. اخذ شده Madjayan توسط کمیته نجات تولید می شود و زنجیره ارزش این صنعت تا فرش فهرست شده جهانی Madjayan گسترش می یابد.
این.
وی کشت گلخانه ای را یکی از صلاحیت های معرفی نوآوری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در بحث دامپروری نیز کمیته امداد حدود 3 میلیون دام سبک دارد که در اختیار آنهاست.
این.
بختیاری به نصب پنل های خورشیدی برای ذی نفعان اشاره کرد و گفت: اگرچه ایجاد نیروگاه خورشیدی کوچک برای مشمولان شغل محسوب نمی شود، اما درآمد پایدار و دائمی در روستا را به دنبال دارد.

دکمه بازگشت به بالا