عمومی

امام شأن تمدن سازی و تولید علم را به حوزه برگرداند

مطابق بانک اطلاعات رسانه ها.

عباس سلیمی نمین در امشب قسمت شبکه خاب با توضیح سخنان رهبران برتر درباره تغییر و تحول ، امام خمینی (ره) به افتخار بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: “همه شخصیت ها و مبارزان قبل از در حالی که انقلاب می خواهد تحولی در کشور و جامعه ایجاد کند ، آنها را از سلطه توتالیتاری و خارجی خارج می کند ، اما پدیده سرما و تسلط بیگانگان ، به ویژه پس از کودتای 28 مرداد ، مبارزان را رها کرده است. و بیشتر انقلابیون ناامید هستند ، اما در این شرایط ، امام ظهور سیاسی و علی رغم مبارزات گران قیمت. ظهور امام بسته به توده ها می تواند در کشور تغییر واقعی ایجاد کند.

محققان افزودند: “قبل از ائمه اطهار ، همه گروه ها توجه نخبگان را به خود جلب می کردند ، بنابراین شکست خوردند. امام خمینی (ره) با توجه به توده ها می تواند تغییر در ابعاد مختلف جامعه را بزرگتر کند زیرا اولویت با تغییر است.” تا زمانی که تغییر نکنیم نمی توانیم تغییر کنیم. “خلاق باشید.

وی گفت: “بسیاری از کشورهای غربی در ایران امکان تغییر دارند. آنها منجر به تغییر نمی شوند زیرا پیروی از غرب را یک چیز منفی نمی دانند بلکه امامان با آن هستند.” بینش خودش فهمید که اگر به توده ها وابسته نباشد ، می تواند با پدیده پیچیده و جدید ظلم مقابله کند. و هیچ سلطه خارجی از دوره پالاوی وجود نداشت.

سلیمی نمین توضیح داد که اولویت امام ایجاد تغییر فرهنگ و رشد فرهنگی توده ها است:

محققان با بیان اظهارات مقام معظم رهبری درباره عقب ماندگی در برخی مناطق گفتند: “در بعضی مناطق ، عقب ماندن به معنای توقف در مکانی است که به معنای بازگشت به گذشته و یک رابطه نادرست است. صادقانه بگویم ، من فکر می کنم ما به متن های سابق ، تئوریک ، دینداری ، و عدالت و همچنین برخی زمینه های فرهنگی نگاه می کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه جوانان و عدالت باید تغییر جدی صورت گیرد ، افزود: “تحولات در این زمینه باید به شکلی باشد که مؤسسات و سازوکارهای جوانان را فعال کند. این بخش نیاز به کار جدی دارد. این انقلاب با هدایت مداوم هدایت می شود ، زیرا جوانانی که علاقه مند به دانش هستند ، بدون تجربه از دنیای کهنه متولد می شوند ، و نسل با تجربه پشت سر خواهند گذاشت.

سلیمی نمین گفت: “هیچ کشوری اداره نخواهد شد مگر این که این تحقیر را بپذیرد. این حادثه در اواخر قاجار اتفاق افتاد و ما دیده ایم که ایران تحقیر شده و این تحقیر انجام شده است.” شرم بر ایران ، و به یک قدرت تبدیل شده و با وحدتی که بین لایه های مختلف شکل گرفته است ، می تواند یک قدرت ملی را تشکیل دهد.

محققان با اشاره به تلاش های دشمن برای ناامید کردن حوزه های علمیه ، معتقدند که حوزه های علمیه دولتی شده است و استقلال آن تضعیف شده است و گفتند: “برخلاف آنچه دشمن انجام می دهد ، امام کمونی ( ر) همه جوانب زندگی انسان را به سمینارهای نظری بازگرداند. غرب عمیقاً نگران تغییرات و تحولاتی است که در دانشکده ها و دانشگاه های ایران در راستای تمدن ایجاد می شود. فیلم 300 تشخیص می دهد که ایران یک جزء تمدن را دارد ، چیزی که حتی چین هم ندارد ، و اگر امروز جدال جدی علیه ایران صورت گیرد ، این پتانسیل را دارد که تمدن را در زمینه های مختلف ایجاد کند.

دکمه بازگشت به بالا