عمومی

امارات با آتش بازی می‌کند؟

اگرچه امارات متحده عربی به دلیل رشد سریع اقتصادی از موقعیت منطقه ای و جهانی استفاده کرده است ، اما سرمایه گذاری های تجاری این کشور در کشورهایی با فرهنگ عقب مانده و بدون تاریخ متمدن ، فناوری هسته ای محسوب می شود. الکل وجود دارد یک کشور کوچک و غیرفعال با جمعیت مهاجر ، به دلیل عدم وجود یک الگوی فرهنگی قابل قبول و تأثیر ایدئولوژی داعش در قوانین آن ، تهدیدی جدی برای صلح جهانی به ویژه در خلیج فارس است. از نظر جغرافیایی ، امارات متحده عربی به دلیل سوخت های فسیلی خود نیروگاه هسته ای احداث نکرد ، اما سازندگان قصد داشتند توازن ترور بین دو سواحل خلیج فارس برقرار کنند.

برخورداری از فناوری صلح آمیز هسته ای ، با وجود حقوق غیرقابل کنترل همه کشورها ، این سؤال را ایجاد می کند که چرا غرب و آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) زیر سؤال رفته اند؟ فعالیتهای هسته ای ایران و کشورهای متمدن مانند ایران را به شدت مجازات کرده است. وی دستور کار خود را تنظیم کرده است ، اما آیا او در مورد ساخت نیروگاه هسته ای در یک کشور متمدن مانند امارات متحده عربی سکوت کرده است؟

به طور معمول ، موضوع ساخت نیروگاه هسته ای در امارات متحده عربی براساس اصول آمریکایی-سیزینیس است و هدف آن مقابله با قدرت هسته ای صلح آمیز ایران است.

حضور مقامات بزرگی همچون محمد بن راشد مسئول امارات متحده عربی یک فاجعه منطقه ای محسوب می شود زیرا وی ایده های بلندپروازانه ای دارد و مدتی است از دسترسی به فناوری هسته ای ایران دچار مشکلات روانی شده است. خیلی سال. بنابراین محمد بن رشید با کمک بی بی سی و ایالات متحده می تواند نقش اساسی در ساخت این نیروگاه داشته باشد و این خطرناک ترین قدم است که باعث برهم زدن صلح و ثبات در منطقه خواهد شد.

اکنون یک مسابقه تسلیحاتی در آن طرف خلیج فارس وجود دارد و شش کشور عضو GCC در سالهای اخیر بیش از 80 میلیارد دلار سلاح از ایالات متحده و غرب خریداری کرده اند. ساخت نیروگاه آلماتی آغاز کار ساخت نیروگاههای هسته ای در سایر کشورهای عربی در خلیج فارس را نشان می دهد و این تهدید جدی برای سلامتی و ایمنی ناوبری در خلیج فارس محسوب می شود.

به دنبال پله های امارات متحده عربی ، مطمئناً عربستان سعودی برای ساخت نیروگاه هسته ای تشویق می شود ، در این صورت ممکن است که بیش از حد ایواد در آینده دولت سعودی را وادار به ساخت بمب هسته ای کند.

از طرف دیگر ، ایران باید از ظرفیت سیاسی و نفوذ محیطی خود برای گسترش فعالیت های خود در برابر فعالیت های غیرقانونی هسته ای امارات متحده عربی استفاده کند و آژانس بین المللی انرژی اتمی را ترغیب کند تا برنامه ای را برای نظارت بر فعالیت های هسته ای با ایران ایجاد کند. امارات متحده عربی. در غیر این صورت ، لابیست های صهیونیست از Digito در سیاست آمریکا و غرب استفاده می کنند تا تلاش کنند امارات متحده عربی ، عربستان سعودی و عربستان سعودی را مجبور به ادامه منفجر شدن بمب های هسته ای کنند.

310311

دکمه بازگشت به بالا