عمومی

الله‌کرم: به نظر نمی‌رسد ظریف تایید صلاحیت شود

بخشی از جنبش اصلاحات که همراه با موسونی کونیها بود ، در ابتدا از اف و محمدرضا خاتمی حمایت کرد ، اما بعداً به میل صفامون روی آورد. (آنها) سرانجام مجبور شدند از Zaraf فاقد صلاحیت حمایت کنند.

به گزارش سلام آنلاین ، حسین الله کرم در مصاحبه با اطلاعات نامه وی نامه اخیر موسوی به کوئنتیس را مرور کرد و سپس برآورد انتخابات را انجام داد.

گزیده ای از این گفتگو به شرح زیر است:

پیش از این در این نامه ، عباس آدیدی خواستار “برکناری رئیس جمهور و احیای نخست وزیر” شده بود و ساحی حاجی خواستار برگزاری 1400 انتخابات با نامزدی شده بود که بدون هیچ مشکلی شناخته می شود. دو مهارت ، اما موسووکی کنی شرکت خود را در سال 1400 اعلام کرد ، می خواست بستری را برای تأیید نامزد از انتخاب خود فراهم کند. در واقع ، او باید می دانست که این مجلس ضد روحانیت و اتحاد (اصلاحات) است که در انتخابات 1988 نقش داشت.

– پس از چهار سال دولت های یازدهم و دوازدهم را با ترکیب دلخواه منصوب کردند. اکنون آنها باید به شکست ، بیکاری و افزایش هزینه های باخیم پاسخ دهند. متأسفانه آقا هنوز به جای پاسخ به س questionsالات ، می خواند. نمی دانستم زنگ حساب رسیده است.

آقایان ، محمد خاتمی و موسوی خوئینی ها نه تنها به دنبال اصلاحات رهبری ، بلکه درجات بالاتر نیز بودند. در همین حال ، آژانس اصلاح طلبان را ترک کرده و در حال بررسی کاندیداها به همراه پیروان سنتی است. از طرف دیگر ، ورود روحانی به سطح بالایی که آقا در فکر هرگونه توهم رهبری است.

– اصلاح طلبان فکر می کنند با پیروزی بایدن و بازگشت ایالات متحده به برجام ، آنها می توانند با حداکثر مشارکت پیروز شوند و جمهوری های 7 و 8 (دولت اصلاحات) را تکرار کنند.

مهم نیست که کدام حزب یا جناح اصلاح طلب تأیید شود ، جامعه به حداکثر تعداد نامزدهای اصلاحات رای نخواهد داد.

حرفه موسوی خوئینی ها اکنون توسط مردم خریداری نمی شود زیرا در ابتدا مردم براساس روندهای تاریخی به آنها رای نمی دهند. ثانیاً: تورم زیاد و تورم 13 برابر ، بیکاری و … جامعه را برای شرکت در انتخابات آماده کرده و مردم را به رای دادن به نامزدهای اصلاحات واگذار کرده است. سوم ، مردم كاملاً اعتماد خود را به آمریكا از دست داده اند و همزمان 400 میلیارد دلار سرمایه گذاری در چین شنیده اند و می دانند كه غرب علناً مخالف كارزار بایدن در ایران بر سر توافق چین است. . بنابراین در 1400 نظرسنجی ، آنها به چانه ای که حداقل درمان شده رأی دادند.

– موسوی خوئینی ها در نامه خود با طرح 6R “عدم حل مشکلات مردم” “مداخله و نهادهای اشتباه” “از بین بردن جمهوری” “تشویق ملت در برابر خطاکاران” “پیروزی” از “اصلاح در مشارکت” انتخابات “حداکثر” و “آزاد یا غیر آزاد” اکنون می خواهد شکست اصلاحات انتخابات 1400 را زیر سوال ببرد و به نوعی آماده احیای حیوان خانگی شود. ده 88.

می توان گفت کری می خواهد جای هاشمی را بگیرد.

به گفته حاجی و آدیدی ، جنبش اصلاحات رادیکال صحبت کرد و خواستار عدم شرکت آنها در انتخابات شد. کارگزاران میانی می خواهند با برخی از اصولگرایان سنتی (غیر انقلابی) متحد شوند. بخشی از جنبش اصلاحات که موسوی خوئینی ها او را همراهی می کردند ، در ابتدا به فکر حمایت از عارف و محمدرضا خاتمی افتادند اما بعداً به مصطفی معین روی آوردند.

سوابق مون در سال 1988 همچنین روشن می کند که وی و همفکران پس از انتخابات کشور را در اختیار گرفتند. بنابراین تأیید نخواهد شد. حتی اگر تأیید شود ، مانند انتخابات 1984 رأی نخواهد داد ، زیرا در آن سال ، حتی اگر با مصوبه دولت تصویب شود ، نمی توانست از حمایت مردم برخوردار شود. سرانجام ، آنها مجبور شدند از Zaraf که به نظر می رسید صلاحیت ندارند حمایت کنند.

– من معتقدم اعتماد به سرمایه اجتماعی اصلاحات از بین رفته است و به زودی بر نمی گردد.

– آنها (موسوی خوئینی ها و پیروانش) قبلاً به این اتحاد پیوسته اند و من فکر می کنم در سال 1400 نیز همین کار را خواهند کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا