اقتصادی

افق روشنی در انتظار اقتصاد کشور است/ دولتمردان کشور را دعا کنید

سلام آنلاین/ گلستان وزیر اقتصاد و دارایی با تاکید بر اینکه با رهنمودهای رهبری و تلاش های دولت شاهنشاهی تلاش ها برای حل مشکلات اقتصادی با دقت ادامه دارد، گفت: روشن در انتظار ملت است. اقتصاد.

سید احسان خاندوزی شامگاه یکشنبه در اجتماع عزاداری حسینی هیئت فاطمیون در جوار حرم امامزاده یحیی بن زاید علیه السلام با بیان اینکه خدا را شاکرم که در شب عاشورا به شهر وحدت و تفاهم آمدم، گفت: وجود حضرت یحیی بن زید (علیه السلام) نوه امام سجاد (علیه السلام) و مایه خیر و برکت برای همگان در استان گلستان و گنبدکاووس است. شهر.

وی با بیان اینکه مدیران ارشد ارشاد انقلابی و تلاش های دولت در ماه های اخیر نشاط و جدیت را به دنبال داشت، افزود: شک نکنید با توکل به خدا روز روشنی در انتظار کشور عزیزمان است.

وزیر اقتصاد و دارایی با تاکید بر اینکه تلاشی برای حل مشکلات مردم نخواهیم کرد، ادامه داد: از همه شما هم می خواهم با دعای خیر مسئولان دولتی به ویژه رئیس جمهور را تحقیر نکنید. بر دشمنان خارجی و افراد شرور داخلی غلبه کنید، باشد که در خدمت به مردم موفق باشند

به گزارش سلام آنلاین، در حاشیه این بازدید مسئولان گنبدکاووس و فرمانداران ارشد و عزاداران حسینی شهرستان خواستار اجرای طرح جامع نوسازی و توسعه حرم از سوی وزیر اقتصاد و دارایی شدند. امامزاده یحیی بن زید علیه السلام.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا