اجتماعی

افزایش ۲ برابری زباله‌های عفونی بعد از کرونا/ تحویل ۷۰ درصد زباله‌ها بدون کم‌خطرسازی

آقای Pham Pham Ponasa در مورد زباله های عفونی بیمارستان و کرونا گفت: “با فوران تاج ، مقدار زباله های عفونی در بیمارستان افزایش یافته است ، اما متاسفانه تجهیزات کم خطر برای بیمارستان ها اضافه شد و این باعث شد فقط بخشی از زباله های عفونی در بیمارستان کاهش می یابد. برای کاهش خطر ، پسماندهای شهری توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: در تهران 4000 مرکز تولید زباله با شهرداری ها برای جمع آوری زباله ها قرارداد دارند. وی گفت: طبق قرارداد سازمان زباله های شهر موظف است پسماندها را با ریسک کمتری به بیمارستان بفرستد. و در محل دفن زباله در آراتکو. فرم بهداشتی را دفن کنید.

“متأسفانه ، هنگام تحویل زباله ، ناظران و دوربین های نصب شده بر روی کامیون زباله مشاهده کردند که 70٪ زباله کاهش نیافته است و سال گذشته شهید رضا حصاری ، مجری بخش جمع آوری زباله بیمارستان. سازمان مدیریت پسماند شهرداری. “تهران (اولین جاده سلامت) بر اثر ویروس کرونا درگذشت.

سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در اردیبهشت ماه امسال هر روز 127 تن زباله پزشکی جمع آوری می کند و آمارها نشان می دهد که 3100 تن زباله عفونی در فروردین ماه امسال جمع آوری شده است.این در مقایسه با آوریل سال گذشته است. با 1600 تن ، دو برابر شد.

وی افزود: سال گذشته با فوران کرونا ، واحد مدیریت پسماند شهر وسایل گردان را با زباله های آلوده تعمیر کرد ، وسایل نقلیه ناوگان مخازن استیل را جدا کرده و روغن ریخته بودند و روند بازرسی خودرو را بازرسی کرد. و آن را با دوربین نصب شده روی وسیله نقلیه بارگیری کنید. “به صورت آنلاین اتفاق می افتد.

235237

دکمه بازگشت به بالا