حوادث

افزایش مسافر مترو و اتوبوس بعد از تعطیلات نوروز


آفتاب نیوز:

پیروز حناچی ضمن شرکت در برنامه تهران 20 ، در پاسخ به این سؤال که صحبت از حمل و نقل عمومی در هنگام وقوع کورونا وجود دارد و نگرانی هایی درباره اجرای دوباره طرح ترافیک وجود دارد. ما یک میلیون سفر داشتیم که طبیعتاً به ۸۰ هزار سفر در روز در کورونا می رسید.

وی ادامه داد: مترو تقریباً بسته بود زیرا وقتی این جمعیت را بر تعداد ایستگاه ها و قطارها تقسیم می کنیم می بینیم که عملاً بسته شده است.

افزایش مسافر مترو و اتوبوس بعد از تعطیلات نوروز

شهردار تهران افزود: بعد از تعطیلات ، شانزدهم فروردین ، ​​40 درصد افزایش بار را در مقایسه با هفته اول فروردین داشتیم ، اما در همان روز ، در مقایسه با همان روز قبل ، تنها 15 درصد مسافر داشتیم. . “

حناچی اظهار داشت: ما به خدمات و نیازهای مسافرتی پاسخ می دهیم ، اما ما نیز برای آموزش و سیگنال دادن به مردم قدم برداشته ایم که برای جلوگیری از بروز آن باید تعدادی از موارد را مرتفع کنیم.

وی گفت: “ما کسی را وادار به سوار شدن به قطار نمی کنیم ، اما این وظیفه مردم بر عهده سوار شدن در قطار یا اتوبوس است.” با این حال ، برخی از مقامات می گویند ما همچنین باید مردم را از رفتن به قطار و اتوبوس متوقف کنیم.

شهردار تهران ادامه داد: امروز تصمیم گرفتیم كه رانندگان تاكسی به جای سه نفر فقط در دو ردیف عقب بنشینند تا بتوانیم فاصله ای بین مسافران ایجاد كنیم.

حناچی افزود: اگر قرار است مسافت اجتماعی به درستی اجرا شود ، ما باید حداقل 3 برابر فضای امروز در حمل و نقل فضایی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در زمینه ضایعات هیچگونه تصادف نداشته ایم و با فرزندان اداری در سازمان آنها مشکل داشته ایم اما در بین افراد درگیر در جمع آوری زباله هیچ تصادف نداشته ایم.

شهردار تهران ادامه داد: در حوزه پزشکی حتی یک مورد از شهادت را داشتیم ، اما جالب اینجاست که حتی در گلخانه های ما که شلوغ هستند و در آنجا مشکلات اجتماعی داریم ، یک مورد عفونت را هم ندیدیم.

حناچی اظهار داشت: با شیوع تاج شروع به فعالیتهای فرهنگی بسیاری کردیم و سعی کردیم تمام منابع خود را برای افزایش آگاهی مردم به کار گیریم.

وی اظهار داشت: در این هفته طرح ترافیک برای رفع بار از وسایل نقلیه عمومی اجرا نشده است ، اما هفته آینده اجرایی می شود و این کار را با زمان استقرار دفاتر اجرا خواهیم کرد و همچنین تعطیل را بین ساعت 2 و 4 عصر اعلام کردیم. “

شهردار تهران افزود: جهت گیری کلی کاهش فعالیت ها است. ما باید با کرونا زندگی کنیم ، اما باید پروتکل های موجود در این زمینه را رعایت کنیم و باید به یاد داشته باشیم که اگر طرح ترافیک عملیاتی نشود ، ناگزیر عواقبی خواهد داشت.

میزبان رو به حناچی کرد و گفت: “به نظر می رسد پول زیادی دارید ، اما کارهای زیادی انجام نمی شود.

حناچی گفت: “ما قول می دهیم بیشتر از پول بپردازیم ، اما این محقق نشده است.”

مدیر برنامه با شهردار تهران تماس گرفت و گفت: “آیا شما موافقید که مدیر موفق یک مدیر است که می تواند با شرایط فعلی جای خود را تحت رهبری خود تغییر دهد؟”

حناچی گفت: این طور نیست. وقتی وعده هایی دریافت می کنید اما برآورده نمی شوید ، رهبر دستان خود را پر است.

وی به سمت مدیر برنامه برگشت و گفت: شما نمی دانید در شهرداری تهران چه مشکلی داریم؟

میزبان گفت: می دانم چه مشکلی دارید.

حناچی ادامه داد: ما در شهرداری تهران با بدهی انباشته 50 هزار میلیارد تومانی روبرو هستیم و مهم نیست چقدر این بدهی را بپردازیم ، به نظر می رسد مازاد است و تسویه نمی شود.

وی افزود: تا زمانی که این بدهی را پرداخت نکنیم ، نمی توان اعتبار دیگری دریافت کرد.

شهردار تهران در پایان سخنان خود اظهار داشت: از دو ماه گذشته تمام تلاش ما این بوده است که مردم نگران چیز دیگری بجز نگرانی در مورد این بیماری و گذراندن اوقات خوبی باشند.


کلیه محتوای این سایت بر اساس پرتال پیشرفته خبری، اقدام به بازنشر می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه بر خط سلام آنلاین هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا