اجتماعی

افزایش سریع تعداد مبتلایانِ کرونا / عروسی‌های ۲۰۰ نفره در دل “دلتا”

کوید 19 ، دبیر کمیته ملی علوم گفت: “اگر لیست بیماری در کشور را بررسی کنیم ، می بینیم که به سرعت در حال رشد هستیم و تعداد بیماران در حال افزایش است.” مناطق خونین در کشور.

دکتر عاطفه عابدینی در مصاحبه با سلام آنلاین وی با توجه به شیوع فعلی بیماری های قلبی در کشور گفت: در حال حاضر طبق آماری که وزارت بهداشت ثبت کرده است ، با افزایش موارد مثبت این بیماری ، متأسفانه ما نیز افزایش داریم. مرگ و میر و مرگ و میر. با این وجود ویروس دلتا از جنوب کشور و به استانهای جنوبی سیستان و بلوچستان ، کرمان ، هرمزگان و بوشهر گسترش یافته است و اکنون می بینیم که بالاترین میزان درگیری را در این استانها داریم.

دلتا تغییرات برجسته در کشور

بازهم ، آنها به نصیحت گوش نمی دهند.

“متأسفانه ، از آنجا که همه دستورالعمل ها داده شده است ، مردم هنوز گوش نمی دهند و ترافیک همچنان ادامه دارد. تقریباً می توان گفت که با وجود شهرهای قرمز و نتایج آزمایشات ویروس ، به نظر می رسد در حال تغییر است.” وی افزود: سوئیچ ها برجسته هستند. در کشور یک تغییر دلتا وجود دارد.

افزایش سریع تعداد بیماران قلبی عروقی

عابدین اظهار می دارد که خاصیت تحول دلتا این است که انتقال آن بسیار سریع است. بنابراین اگر به لیست بیماری های کشور نگاه کنیم ، می بینیم که به سرعت در حال رشد و افزایش تعداد بیماران هستیم.

عامل تحول Delta Corona

برگزاری عروسی برای 200 نفر در قلب “دلتا”

وی مهمترین عوامل انتشار Delta Corona در کشور را ذکر کرد: یکی از این عوامل سفر به استانها است. از طرف دیگر ، واقعیت این است که ممکن است ما به موقع مرز شرقی کشور را نبسته باشیم.. از طرف دیگر مردم دیگر پروتکل های بهداشتی را دنبال نمی کنند. در حالی که عجله دوم و سوم ، همکاری مردم بیشتر و بیشتر است ، در ماه آوریل و مه می توانیم سوپرمارکت های بزرگ را برای چند هفته تعطیل کنیم ، بازار را ببندیم و مکان های مختلف را مدیریت کنیم. ما نه تنها نمی توانیم این موارد را کنترل کنیم ، بلکه مردم دیگر با ما نیستند. در می یابیم که مردم توجه زیادی به پنهان کاری ندارند.

ترس کرونا از بین می رود

وی گفت: “قبلاً ترس از تاج گل وجود داشت و شاید الان ترس كم شده یا مردم خسته شده اند.” با این حال ، ما می پذیریم که مشکلات اقتصادی وجود دارد ، اما واقعیت این است که میزان انطباق به طور قابل توجهی کاهش یافته است. بنابراین می توانیم ببینیم که عروسی 200 نفر و 150 نفر در این شرایط برگزار شده است.

وجود تغییر دلتا در بیش از 100 کشور جهان

این سختگیرانه نیست و مردم اطاعت نمی کنند

عابدینی گفت: “این زمانی است که حتی در کشوری که واکسن آن بهتر از ما شده است ، اکنون تجمع در مراکز بسته ممنوع است و در مورد آن اخطار داده شده است.” از آنجایی که جهش های دلتا اکنون به ویروس غالب در بیش از 100 کشور تبدیل شده است ، جایی که بیماری کنترل شده است ، مرگ و میر و مرگ و میر کاهش یافته است ، تا زمان رسیدن دلتا ، آنها از هم پاشیده می شوند. دقیقاً ، اما در ایران سختگیرانه نیست و مردم به آن احترام نمی گذارند و این واقعاً مشکلاتی را ایجاد می کند.

آنها دیگر از پروتکل پیروی نمی کنند

انتقال سریع ؛ دارایی های تحول دلتا

وی افزود: اکنون به تهران نگاه کنید. البته در تهران هر روز تخت ها پر و تخلیه می شوند. البته برخی ترشحات داریم ، اما تعداد تخت های ما قطعاً در حال افزایش است. در عین حال ، حتی اگر مراکز تزریق غیررسمی در تهران داشته باشیم و این مراکز 24 ساعت شبانه روز کار کنند ، تعداد تخت های خالی همچنان در حال کاهش است. در حقیقت ، این خاصیت تحول دلتا است. صحنه ای که از هند دیدیم بسیار شبیه است. با یک تماس کوچک می توان به تعداد زیادی پیوست. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک بحث کوچک با یک شخص نقابدار بدون بیماری قلبی داشته باشید و بیشتر مستعد ابتلا به این بیماری باشید. ما اکنون در شرایطی با این ویروس سر و کار داریم که مردم ما تقریباً نافرمانی می کنند.

دو استان پرجمعیت

افزایش سریع آمار تهران

وی گفت: “مشکلات اصلی ما کرمان و هرمزگان است.” در واقع ، نرخ بیمارستان ها در تهران به سرعت در حال رشد است. مطابق جدول تهران ، تعداد مشتریان و بیماران به سرعت افزایش می یابد. البته رفتار این ویروس دلتا برای ما غیر معمول نیست. چون اتفاق می افتد با این حال ، متأسفانه ، جشن ها ، مهمانی ها ، سوپرمارکت ها و غیره هنوز باز است و هیچ پروتکلی در این مراکز ، حتی در استانهایی که ما مشکل داریم ، مشاهده نمی شود.

عابدینی گفت: “ما هنوز روی میز در حال افزایش هستیم و به نظر می رسد اگر به همین روش ادامه دهیم ، بی احترامی کنیم ، علی رغم اینکه در هفته های اخیر میزان واکسیناسیون ما به طور قابل توجهی افزایش یافته و ما در حال واکسیناسیون هستیم.” حداقل 250،000 واکسن در روز “اما با افرادی که پروتکل را رعایت نمی کنند ، به نظر می رسد ما در یکی دو هفته آینده شاهد افزایش درگیری خواهیم بود و متأسفانه قطعاً افزایش خواهیم داشت. افزایش نرخ مرگ و میر.

مداخلات زیادی برای کاهش مرگ و میرها

وی گفت: برخی از مشکلاتی که در دادگاه های چهارم و پنجم داریم ، خدا را شکر هنوز میزان مرگ و میر ما را افزایش نداده است ، یعنی استفاده از داروهای ضد ویروس در اولین بیماران به تعداد زیادی آغاز می شود. زیرا در کلینیک های سرپایی افراد می توانند بدون درمان داروهای ضد ویروسی دریافت کنند. بنابراین ، درمان به موقع بیماری از شدت آن می کاهد.

عابدینی گفت: “مرکز بهداشت هنوز خدمات خوبی به مردم ارائه می دهد و حتی اگر تخت ها پر باشد ، باعث نمی شود که مردم در پشت بیمارستان بمانند.” آنها در یک محیط سرپایی مونتاژ می شوند. از طرف دیگر ، درمان کمی متفاوت بود و کادر پزشکی تجربیات زیادی را در درمان کووید به دست آوردند و همچنین درمان های ضد ویروسی زیادی نیز انجام شد. در حالی که پیک های اول و دوم ، ما نه ضد ویروس درمانی داریم و نه داروهایی مانند Red Cessa در ایران که اکنون به تولید داخلی رسیده اند.

وی گفت: خوشبختانه ما به تلفات زیادی احتیاج نداریم. مداخله از این طریق در روند بهبود این بیماری ، انشا Godالله اطمینان حاصل خواهد کرد که میزان مرگ و میر بالاتر نخواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا