اجتماعی

افزایش ترددهای جاده ای در شبانه روز گذشته – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کشور با توجه به پیش بینی هواشناسی بارش برف و باران در ۱۰ استان کشور اظهار داشت: تا فردا شنبه اردیبهشت بارش برف و باران بود. در استان های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اصفهان، همدان و کرمانشاه رانندگان با احتیاط رانندگی کرده و از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی فرجا وی افزود: در شرایط زمستانی لازم است رانندگان تجهیزات مخصوص فصل زمستان داشته باشند زنجیر آن را با خود بیاورید. پرکردن باک خودرو در ابتدای سفر و داشتن غذای کافی و لباس گرم از دیگر مواردی است که برای سفرهای زمستانی توصیه می شود.

وی درباره میزان تردد جاده ای نیز بیان کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه ایستگاه ترافیک تردد جاده های برون شهری در شبانه روز نسبت به روز گذشته 3.3 درصد افزایش داشته است. بیشترین ترافیک بین ساعت 16:00 تا 17:00 و کمترین ترافیک بین ساعت 3:00 تا 4:00 است. پرترددترین محورهای 24 ساعت گذشته نیز به ترتیب شامل بزرگراه کرج – قزوین، کرج – تهران، بزرگراه تهران – کرج، بزرگراه قزوین – کرج و بزرگراه تهران – ساوه است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی فرجا وی درباره محورهای ممنوعیت یا محدودیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در تعویض آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – انجام شد. فلات همچنین آماده ریگان – محور ایرانشهر هشتگرد جدید – محور طالقان خزانه داری – تویسرکان، لاسام – افتخارات لاغربدانیدسروآباد – پاوه و سیسخت – پادانا همچنین تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

دکمه بازگشت به بالا