اجتماعی

افزایش۴ درصدی تردد در محورهای اصفهان

سلام آنلاین / اصفهان رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تردد در محور مواصلاتی استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از آغاز طرح نوروزی 4 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ علی مولوی در گفت وگو با سلام آنلاین، در خصوص آخرین وضعیت جاده های اصفهان اظهار کرد: اصفهان به دلیل موقعیت و جاده های خاص از نظر حجم تردد و حضور مسافر در بین سایر استان ها از موقعیت منحصر به فردی برخوردار است و بزرگراه در مسیر جاده است. از شمال به جنوب و شرق به غرب. نوروزی تقدیم به خودش.

وی گفت: بر اساس آمار ارائه شده از سوی سازمان راهداری و راهداری استان طی چهار روز از آغاز اجرای طرح نوروزی پلیس راهور از سوم اسفندماه تردد در محور مواصلاتی استان اصفهان بالا بوده است. نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش داشته و در این مدت بیش از 6 میلیون و 117 هزار تردد به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس راه استان به کاهش 67 درصدی تصادفات فوتی در جاده های استان اشاره کرد و گفت: بر اساس بررسی های کارشناسی پلیس، علل هر 62 درصد تصادفات و تصادفات سهل انگاری، سهل انگاری، سهل انگاری، فقدان تصادفات است. از توجه

این افسر پلیس با اشاره به اینکه تصادفات رانندگی نیز در این مدت 4 درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: مشارکت مردم برای آگاهی بخشی و پیشگیری از تصادفات، رانندگان باید توجه داشته باشند رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می تواند جان افراد را به خطر بیندازد. شما در کمترین زمان ممکن صاحب ماشین می شوید.

سرهنگ مولوی با اشاره به تحرک همه وسایل و حضور پررنگ ماموران پلیس راه برای کنترل تردد در محور مواصلاتی استان در طرح نوروزی خاطرنشان کرد: با شروع این طرح، نیروهای خدماتی و امدادی آماده باش هستند. اضافی بدهد. سرویس با حداکثر توان اجرایی و تجهیزات موجود. در ایام پایانی سال و ایام نوروز در سطح محور مواصلاتی استان قرار دارند.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا