عمومی

افراد مبتلا به گروه خونی (O) احتمال ابتلا به کورو ویروسی کمتر دارند


بر اساس اطلاعات شبکه خبری ،

حمید عمادی ، متخصص بیماریهای عفونی ، در مصاحبه با تیتر امشب گفت: “پوست سالم در مقابل coronavirus مقاوم است ، اما تماس با دستان آلوده ، چشم ، دهان و گوش می تواند باعث این بیماری شود.” . .

دکتر عمادی افزود: “از بین رفتن طعم و بو ، بیماری های بدن و اسهال از جمله علائم بیماری کوید 19 است”. البته ممکن است این علائم منشأ دیگری داشته باشند.
وی با اشاره به برخی از علائم عروق کرونور مانند تب ، سرفه و تنگی نفس گفت: بیماران مبتلا به سرفه هایی هستند که به ظاهر چند روز غیر قابل توضیح است. همچنین گزارش هایی از علائم حاد مشکلات گوارشی مانند اسهال ، نارسایی حاد تنفسی ، اختلالات لخته شدن خون و نارسایی کلیه گزارش شده است.

یک متخصص بیماری های عفونی با بیان اینکه این کورون ویروس بیشتر روی اشیاء باقی می ماند ، افزود: این ویروس به مدت 20 روز روی برخی از اشیاء سرد باقی می ماند.

افراد مبتلا به گروه خونی (O) احتمال ابتلا به کورو ویروسی کمتر دارندعمادی با بیان اینکه نگرانی و استرس بدن را در برابر این بیماری تضعیف می کند ، افزود: اگر بدن بتواند پادزهر برای ویروس بسازد ، فرد تا آخر عمر Quaid 19 را ایجاد نکرده است.

وی گفت: “مرغ و سایر غذاهایی که تا حرارت زیاد پخته می شوند ، همچنان نمی توانند به کرونا ویروس آلوده شوند.”

عمادی گفت: ورزش برای بدن مفید است و گفت: گسترش کورو ویروسی ها نباید مانع از واکسیناسیون یا ورزش کودکان شود. رعایت نکات بهداشتی هیچ مشکلی ندارد: از طرف دیگر ، مراکز پزشکی پذیرش افرادی که سایر بیماران را فراتر از درمان کورونا می دانند فرق می گذارند. مادران باردار نباید نگران زایمان باشند.

این متخصص بیماری های عفونی درباره استفاده از آنتی بادی های ساخته شده در بدن پس از دو هفته بهبودی صحبت کرد و افزود: پلاسمای خون فرد که پس از دو هفته بهبودی بهبود می یابد ، ممکن است برای تزریق به بدن بیماران مفید باشد. آلوده

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی که دانش زیادی در مورد روش دقیق انتقال و چگونگی بیماری زایی این ویروس در دسترس نباشد ، مطالب زیادی منتشر شده است که ادعا می شود در درمان Quaid 19 مؤثر است.

وی با اشاره به مراجعه به جراحی ها یا اقدامات غیر ضروری که ممکن است به تعویق بیفتد گفت: اگر نیازی به به تعویق افتادن عمل نیست ، آن را به زمان دیگری موکول کنید.

دکتر عمادی با بیان اینکه مگس ها ، مگس ها و سوسک ها نمی توانند ناقل تاج باشند ، افزود: بوی گل و گیاه می تواند در انتقال بیماری خطرناک باشد.

حمید عمادی ، از بین رفتن بوی و طعم را یکی از علائم تاج عنوان کرد و افزود: با بهبود بیمار با تاج ، حس بویایی و طعم بیمار ایجاد می شود.

عمادی گفت: لباس های آلوده با تاج می تواند تا دو هفته در دمای بهار زنده بماند (حدود 10 تا 20 درجه).

وی گفت: “افراد مبتلا به گروه خونی (O) احتمال ابتلا به بیماری کورو ویروسی کمتر دارند.”

وی گفت: “تاج در هوای گرم زنده نخواهد ماند.” “هر عاملی که محیط زندگی ویروس (تاج) را گرم کند ، می تواند به پاکسازی محیط کمک کند.” بنابراین گفته می شود اگر نان خریداری شده در راه خانه آلوده شود ، می توانید نان خریداری شده را گرم کنید.

دکتر عمادی اظهار داشت: افراد مبتلا به کم کاری تیروئید به احتمال زیاد به بیماری عروق ویروس کرونا قلب مبتلا می شوند.


این نوشته از سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع خبری بوده و سایت سلام آنلاین هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا