افتتاح شعبه شورای حل اختلاف ویژه صوت و تصویر فراگیر

افتتاح شعبه شورای حل اختلاف ویژه صوت و تصویر فراگیر

شعبه شورای حل اختلاف تهران برای رسانه های یکپارچه صوتی و تصویری در فضای مجازی در ساترا افتتاح شد. به گزارش رئیس ساترا، تشکیل شعبه شورای حل اختلاف جزء مواد قانونی است، بنابراین در صورت بروز اختلاف بین نمایندگی تولید و مجمع و مخاطبان، می توانند با آمار و اطلاعات مربوطه به صورت تخصصی با آن برخورد کنند.

به گزارش سلام آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوتی و تصویری در فضای مجازی (سترا)، مراسم افتتاحیه شعبه شورای حل اختلاف استان تهران برای رسانه های صوتی و تصویری در فضای مجازی با حضور آقای سعید مقیسه رئیس و آقای محسن قائم نسب، نایب رئیس سترا غلامرضا مهدوی، معاون دادستان دیوان عالی کشور و معاون رئیس کل شورای حل اختلاف و قوه قضائیه استان تهران هستند. و مسئولان فرهنگی.

رئیس جمهور ساترا در ابتدای این مراسم گفت: ما در ساترا به مسائل محتوایی محدود نمی شویم و همچنین سواد مردم و ذینفعان را در فضای مجازی ارتقا می دهیم. قانونگذاری بعد از مقررات است که شامل تدوین مقررات و مقررات منطبق با اسناد فوق می باشد. تشکیل شعبه شورای حل اختلاف جزء مقررات قانونی است تا در صورت بروز اختلاف بین نمایندگی تولید و مجمع و مخاطبان بتوانند با آمار و اطلاعات مربوطه آن را به صورت تخصصی حل کنند. امیدواریم اکثر اختلافات در اینجا حل و فصل شود و در صورت عدم حل اختلافات، مراحل قضایی در دادگاه انجام شود. این رویداد به تسهیل بهتر کمک می کند.

وی گفت: ما معتقدیم با افتتاح این شعبه، شأن هنرمندان حفظ می شود و این قشر از جامعه تقریباً از تشریفات و تشریفات قوه قضائیه رها می شوند. یک جورهایی خانه هنرمند است، حل می شود، اختلافاتشان حل می شود و دوستان و هنرمندان و کسانی که در این صنعت فعال هستند وقت خود را تلف نمی کنند. از آنجایی که وقتی فردی در پیچ و خم دادگاه دستگیر می شود، طبیعتاً انگیزه کار از او حذف می شود، از این نظر، ما به رسیدگی به این رویدادها در ساترا و توسط شورا کمک خواهیم کرد.

مهدوی با یادآوری اینکه شعبه شورای حل اختلاف ساترا هفتاد و دومین شعبه تخصصی تهران است، گفت: تاکنون از 71 شعبه، شکایتی مبنی بر سوء استفاده از اعضا وجود نداشته است و در همه موارد. چه کسی برای آنها فرستاده شده است مورد خطاب قرار می گیرد. اگر سایر اصناف درخواست چنین شعبه ای داشته باشند، برای آنها ایجاد می کنیم. ما به قاضی ویژه این شعبه برای تایید گزارش اصلاحی توصیه می کنیم. در 71 مورد گذشته اما حتی یک مورد نیز منجر به دستگیری نشده است.

در این مراسم محسن قائم نسب به مدت سه سال به عنوان رئیس شعبه شورای حل اختلاف و حامد معینی و محمدرضا جعفری جلوه نیز به عنوان سایر اعضای شورا منصوب شدند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا