اعاده ۲۴۰۰ هکتار از اراضی به ارزش ۷۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال

اعاده ۲۴۰۰ هکتار از اراضی به ارزش ۷۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال

رئیس کل دادگستری استان تهران از احیای بیش از 2400 هکتار زمین با هزینه 72 میلیارد تومانی با احتساب قوه قضائیه در 16 شهرستان استان تهران به حالت سابق خبر داد.

علی القاصی با توجه به اهمیت حفاظت از قلمرو و منابع طبیعی ملت، گفت: بنا به گزارش سلام آنلاین، سازمان حفاظت از حریم و منابع طبیعی ملت مسئولیت حفاظت از قلمرو و منابع طبیعی ملت را بر عهده دارد و باید نسل‌ها پاسخگو باشد. زیرا این منابع نه تنها متعلق به ما، بلکه متعلق به نسل های آینده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران درباره اجرای شورای حمایت از حقوق مردم بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان تهران در تیرماه امسال بیان کرد: با اقدامات انجام شده و مساعدت دستگاه قضایی بیش از 2400 هکتار زمین در تیرماه امسال در 16 شهرستان استان تهران به ارزش حدود 72 میلیارد تومان کشف شد.

القاصی بر لزوم اهتمام بیشتر نهادهای نگهبانی در حفاظت از بهره برداری از اراضی ملی و منابع طبیعی تاکید کرد و تصریح کرد: نمایندگان مجلس نقش و مسئولیت نهادها را در همه موارد روشن کرده اند. خزانه داری و کلیه پیش بینی ها و تمهیدات لازم در این خصوص به موجب قانون انجام شده و وظایف کلیه نهادها به ویژه مسئولین حفاظت از اراضی ملی، منابع طبیعی و حفظ اراضی کشاورزی و باغات است. تایید کنید.

وی در ادامه اقدامات “حفاظتی” از سوی متولیان امر و با اولویت اقدامات قانونی انجام داد و گفت: اگر در ابتدا از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شود، هزینه کمتری به افراد و نهادهای مسئول پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا