استان ها

اضافه شدن 2 میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور / تلاش برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام

وزیر ورزش و جوانان: 2 میلیون متر مربع به سرانه ورزش کشور اضافه شود/ برای تکمیل پروژه نیمه نهایی ورزش تلاش کنید

دکتر سید حمید سجادی گفت: تاکنون 2 میلیون متر مربع به سرانه ورزش کشور اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری سلام آنلاین از لرستان؛ دکتر سجادی شامگاه چهارشنبه در افتتاح و نوسازی مکان شهید سرملیان پلدختر بر نقش مدیریت ورزش در توسعه ورزش تاکید کرد و به ازای هر نفر به ورزش کشور اضافه شد.

او گفت: «اگرچه با هدفی که می‌خواهیم فاصله داریم، اما باید به فکر تکمیل بقیه پروژه‌ها طبق برنامه‌ریزی باشیم و از این حیث، ساخت‌وسازهای نیمه‌تمامی برای تکمیل داریم.» و آنجا. جاهای نیمه کاره ای هم هست که باید تعمیر و تکمیل شود.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات مسئولان لرستان و پلدختر در مقابله با ورزش گفت: امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی هرچه سریعتر منابع لازم را در اختیار استان قرار دهیم تا تمامی پروژه های نیمه تمام هر چه سریعتر به اتمام برسد. ممکن است.

دکتر سجادی با بیان اینکه تمامی فعالیت های ورزشی تنها در محل ورزش نیست بلکه در مجموعه ای از فعالیت های ورزشی است که توسعه طبیعی منطقه و منابع طبیعی هر منطقه نیازمند تفکر، خلاقیت، انرژی، بهره وری و مسئولیت پذیری است. .

وی خاطرنشان کرد: هر تیم ورزشی دارای یک بردار است که یک جمع، یک بردار نتیجه برای استفاده بهینه از توانایی های ورزشی حاصل تلاش و توجه مدیران مربوطه است.

یک مقام ارشد وزارت ورزش و جوانان گفت: در پلدت با برنامه ریزی و تامین منابع در صدد احداث راه آهن هستیم.دو و میدانی در کنار فوتبال توسعه می یابد. ممکن است که مخصوص دو و میدانی باشد.

وی نوع بهره برداری و نگهداری تجهیزات را یک هنر در مدیریت ورزش و جوانان برشمرد و گفت: انتظار داشته باشید که مسئولان ورزش پل دث همواره برای نگهداری از چمن کاری زیبا و همچنین استخر و هر چیز دیگری همکاری کنند. یک ساعت رایگان است

دکتر سجادی در سفر به 55 استان کشور یادآور شد: سفر به پلدختر یکصد و سی و چهار سفر ما به شهرهای مختلف کشور بوده و هدف ما از این سفرها خدمت رسانی و ایجاد بهترین هاست. . شرایط برای جمعیت.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه راه خدمت به ورزش کشور را ادامه می دهیم و امیدواریم بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که افراد دارای توان ارزشمند ورزشی در تمامی پایتخت ها و استان ها حضور داشته باشند.

انتهای پیام/





آیا این اطلاعات مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا