استان ها

اصناف مهمترین بازوی دولت در حوزه اقتصاد می باشند

رضوانشهر در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجلس اصناف شهرستان گفت: اصناف و بازاریان یکی از مهم ترین سلاح های دولت در اقتصاد و نقش آن محسوب می شوند. از این گروه بزرگ در چرخه تولید و تجارت مهم است.

به گزارش سلام آنلاین مهندس سید نادر صفوی از میرمحله، در دیدار با رئیس و اعضای هیئت مدیره اصناف با حضور امام جمعه و بخشدار فرمانده ارتش شهرستان و معاون سیاسی فرمانداری که به منظور بررسی موضوع برگزار شد. و موضوع اتاق با بیان اینکه اصناف و بازاریان با. وی گفت: رمز پیشرفت اقتصادی شهرستان، تعامل و وحدت دستگاه های اجرایی و اصناف است، بنابراین کنگره اصناف تلاش می کند نظارت دقیقی بر عملکرد اصناف و کنترل قیمت ها داشته باشد تا به رشد بازار و کسب و کار کمک کند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار اصناف در امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان گفت: اصناف و بازاریاب می توانند با همراهی مسئولان با مشارکت و فعالیت در شهرستان نقش مهمی در اجرای برنامه های ملی و مذهبی داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر همچنین بر فعال شدن اتحادیه ها در راستای تقویت شورای صنفی در حوزه های مختلف تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نژاد فومنی امام جمعه و سرهنگ جهانبخش عزیزی فرمانده ارتش ناحیه نیز حضور و مشارکت این فرقه در برنامه ها و مناسبت های مختلف را در این دیدار تایید کردند.

اعضای هیئت مدیره کنگره اصناف شهرستان نیز به بررسی مسائل و موضوعات اتاق پرداختند.

46

دکمه بازگشت به بالا