ورزشی

اصغری‌مقدم: از تیمم راضی نیستم / نباید این همه حرص می‌خوردیم

سلام آنلاین/ خوزستان مربی فوتسال کراپ الوند پس از شکست تیم ملی حفاری در لیگ برتر گفت: من اصلا بازیکنانم را دوست ندارم و باید راحت تر بازی کنیم و گل های بیشتری بزنیم.

جواد اصغری مقدم پس از پیروزی هفته هفتم لیگ برتر مقابل ملی حفاری گفت: من اصلا از بازیکنانم راضی نیستم. خوب تمرین کردیم، اما این همه موقعیت برای خراب کردن و از دست دادن ضربات پنالتی دوم برای ما خوب نبود.

به گزارش سلام آنلاین، وی افزود: برای این بازی نباید زیاد طمع کنیم و باید راحت تر بازی کنیم و راحت تر ضربه بزنیم، اما متأسفانه عادت کرده ایم اول عقب بیفتیم و بعد جبران کنیم. لازم به ذکر است که شرایط تمامی بازی ها اینگونه نیست. امروز فقط 3 امتیاز بازی را گرفتم و به دو تیم خسته نباشید گفتم اما اصلا از تیمم راضی نیستم و امیدوارم با تمریناتمان بتوانیم تیم را به حالت عادی برگردانیم. ما می خواهیم که.

سرمربی فوتسال کراپ الوند گفت: فکر می کنم امروز فقط تجربه ما بود که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم وگرنه کیفیت لازم را نداشتیم و وقتی زمین خوردیم او به ما ضربه زد. باعث شد جبران کنیم

وی گفت: ما اصلا ادعایی برای عنوان قهرمانی نداریم اما شرایط ما برای عنوان قهرمانی از نظر تجهیزات و مواد است اما از نظر بازیکن با قهرمانی فاصله زیادی داریم. ما باید یاد بگیریم که سخت تر بازی کنیم و کیفیت بهتری داشته باشیم. امیدوارم بازیکنان ما در چند روز آینده پیشرفت کنند.

دکمه بازگشت به بالا