فرهنگ و هنر

اسرار هولناک درخت کاج – سلام آنلاین

ترجمه کتاب چهارم «داستان کولیما» با عنوان «رستاخیز درخت کاج» نوشته وارلام شالاموف منتشر شد.

به گزارش سلام آنلاین، چهارمین کتاب «قصه های کولیما» با عنوان «رستاخیز درخت کاج» نوشته وارلام شالاموف با ترجمه نازلی اصغرزاده در 263 صفحه، با شمارگان 330 نسخه و به بهای 160 هزار تومان منتشر شده است. انتشارات.

در نوشته پشت جلد این کتاب می خوانیم: وارلام شالاموف (1907-1982) که سال های زیادی از عمر خود را در اردوگاه های کار اجباری گذراند، تأثیرگذارترین و تأثیرگذارترین نویسنده ادبیات روسیه بود. او با رد سبک مزمن معمول خاطرات، عمداً سنت معرفی شخصیت های مثبت با نام های واقعی و شخصیت های منفی توسط Alias ​​را برعکس کرد. او معتقد بود که هدایت بدکاران و مفسدان مهمتر است. شالاموف پس از گذراندن آزمایشات دردناک در زمان استالین، نه تنها هویت و فردیت خود را از دست نداد، بلکه توانست به رویکردهای ادبی جدیدی در زبان و ادبیات روسی دست یابد.

«رستاخیز درخت کاج»، چهارمین کتاب از مجموعه «قصه کولیما» در مورد معنای واقعی درخت کاج صحبت می کند. درختی که رازهای وحشتناک بی شماری را در هر نقطه از وجودش پنهان کرده است. از دیدگاه نویسنده، عمر 300 ساله این درخت نماد جاودانگی و دگرگونی و بیداری مردم در مسیر دستیابی به فردایی بهتر، وفاداری و عشق و انسانیت و یاد میلیون ها قربانی در خواب است. یخ ابدی کولیما

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا