استفاده از محصولات ایکیا در کمترین زمان

شرکت ایکیا توسط چه کسی و چگونه تاسیس شد؟

  • موسس ایکیا در 27 ژانویه 2018 در سن 91 سالگی در گذشت.

ایکیا در چه شهرهایی نمایندگی یا فروشگاه دارد؟

امروزه ایکیا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خصوصی در دنیاست. طبق آمار رسمی منتشر شده در نوامبر سال 2017 میلادی مالکیت بیش از 462 فروشگاه را در 49 کشور دنیا در اختیار دارد و تعداد تمام کارکنان آن به حدود 200 هزار نفر می‌رسد و هر ساله روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته است. مجموع فروش ایکیا در سال 2016 میلادی حدود 63 میلیارد دلار بوده که از این رقم 40 میلیارد دلار درآمد برای این شرکت به دست آمده است و به نسبت سال 2015 میلادی با رشد 7.6 دهم درصدی همراه بوده است. برای کسانی که به دنبال خرید از ایکیا هستند باید گفت متاسفانه ایکیا بنا به دلایل مختلفی هیچگونه نمایندگی رسمی در کشور ما ایران ندارد و عمده محصولات وارد شده به کشور از نمایندگی‌های رسمی ایکیا در کشور امارات، ترکیه و چین به کشور وارد می‌شوند.

محصولات ایکیا سادگی، زیبایی، کارایی

  • ایکیا از طراحان خوش ذوق برای طراحی محصولات خود استفاده می‌کند.

تولید محصولات ارزان با کیفیت ساخت عالی چگونه؟

مواد اولیه: همانطور که قبلاً هم به این موضوع اشاره کردیم، ایکیا با احداث کارخانه‌های پیشرفته متعددی در بسیاری از کشورهای اروپایی مانند سوئد، لهستان، سوئیس و… بیشتر مواد اولیه خودش را مانند چوب تهیه و تولید می‌کند که همین مورد به ایکیا کمک می‌کند که بتواند با کمترین هزینه ممکن به مواد اولیه برای تولید دست پیدا کند.

  • ایکیا مجموعاً 5 کارخانه بسیار بزرگ مجهز و بیش از 1000 تولیدی در بسیاری از شهرهای دنیا دارد.
  • 1 درصد از تولید سالانه چوب در تمام دنیا را ایکیا مصرف می‌کند.

محصولات قابل نصب: با کمی تحقیق و جستجو در اینترنت متوجه خواهید شد، که سر هم کردن قطعات یک مبلمان، میز یا صندلی هزینه بر است. بسیاری از شرکت‌هایی که توانایی تولید محصولات به صورت دمونتاژ را ندارند این هزینه را به قیمت کلی کالای خود اضافه می‌کنند که همین امر موجب بالا رفتن قیمت آن محصول می‌شود. اما کمپانی ایکیا اکثر محصولات خود را به صورت نصب نشده (دمونتاژ) به تولید می‌رساند و مشتری به سادگی می‌تواند با استفاده از راهنمای تصویری درون جعبه کالای خود را به سادگی نصب کند و از شر هزینه اضافی مونتاژ راحت شود.

  • قابلیت دمونتاژ بودن محصولات ایکیا علاوه بر پایین آوردن هزینه‌ها، این امکان را برای ایکیا فراهم کرده که با کمترین هزینه و مشکلات محصولات خود را به سراسر دنیا عرضه کند.

آزمایشگاه: ایکیا مجهز به یکی از پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های تست و بررسی انواع محصولات است، تمام محصولات این شرکت قبل از رسیدن به تولید انبوه در این آزمایشگاه تست‌های مختلفی نظیر قرار گرفتن در برابر رطوبت، گرما، آتش، ضربه و… را پشت سر می‌گذرانند تا محصول نهایی تمام انتظارات مشتری را برآورده سازد.

  • کمپانی ایکیا برخی از محصولات خود را بین 10 تا 20 سال هم گارانتی می‌کند.

ایکیا چه محصولاتی را تولید می‌کند؟

هدف شرکت ایکیا ترکیه برای کسانی که به دنبال خرید از ایکیا ترکیه از همان بدو تاسیس تاکنون تولید انواع محصولات کاربردی و با کیفیت بوده که برای همه اقشار جامعه با هر توان مالی قابل خرید باشد. امروزه ایکیا انواع محصولات را در مجموعه های زیر طراحی و تولید می کند.

اتاق نشیمن: در این بخش انواع مبل، کاناپه، میز تلوزیون، صنلی های راحتی، میزهای جلو مبلی، و فضاهای ذخیره سازی مانند انواع کتابخانه و شلف‌های دیواری و… برای تجهیز اتاق نشیمن شما وجود دارد.

اتاق خواب: انواع تخت‌های تک نفره و دونفره چوبی یا فلزی با تشک‌های نرم و راحت و مدل‌های مختلف دراور و کمد برای نگه داری لباس‌ها و لوازم شما، انتظار شما را می‌کشند.

فضای کاری: انواع میزهای اداری، میز تحریر و کامپیوتر و صندلی‌های چرخ دار در کنار انواع محفظه‌های نگه داری وسایل برای تجهیز اتاق کار شما با رعایت استانداردهای لازم طراحی و ساخته شده‌اند.

آشپزخانه: آشپزخانه یکی از مهم‌ترین جاهای یک خانه به حساب می‌آید، از این رو ایکیا انواع کابینت‌های پیش ساخته مدولار، لوازم و ملزومات پخت و پز، انواع ظروف چینی و سرامیکی، قاشق و چنگال و میز و صندلی‌های ناهار خوری را در مدل‌های بسیار گوناگون طراحی و تولید کرده است.

فضای حمام و دستشویی: انواع مدل سینک و روشویی، کابینت و شلف‌های دیواری، دوش حمام، نیمکت، انواع لوله و ست نگه دارنده جا مسواکی و جا مایعی و… با تنوع بسیار زیاد موجود می‌باشد.

کودکان و نوجوانان: ایکیا بچه‌ها را هم فراموش نکرده، انواع ست مبلمان و میز تحریر، کمد و تختخواب در کنار انواع اسباب بازی‌های فکری و مفرح برای بچه‌های 3 تا 12 ساله شما وجود دارد.

فضای باز: انواع میز و صندلی، ست مبلمان بیرونی، قفسه‌های نگه داری، گلدان، فرش و موکت، کفپوش، چتر سایبان، کباب پز و… مخصوص استفاده در فضای باز و انواع شرایط آب و هوایی در مدل‌های گوناگون آماده فروش می‌باشد.

  • 12000 محصول مختلف در کارخانه جات ایکیا طراحی و تولید می‌شود.

وارد کننده مستقیم محصولات ایکیا از دبی

ایکیا مجموعاً دارای دو نمایندگی رسمی در کشور امارات متحده عربی می‌باشد، یکی در دبی و دیگری در ابوظبی قرار دارد. فروشگاه ایکیا دبی در دبی فستیوال سیتی (شهر تفریحی دبی) واقع شده، این مرکز تفریحی، یک مرکز خرید بسیار بزرگ است، که همه ساله میزبان بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا می‌باشد. مجموعه ما (فروشگاه اینترنتی مبلک) به صورت مستقیم و کاملاً قانونی محصولات ایکیا را از دوبی به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای وارد می‌کند.

سوالات متداول در مورد خرید محصولات ایکیا در ایران

  1. آیا شرکت ایکیا در ایران نمایندگی دارد؟
    خیر، ایکیا هیچ نمایندگی رسمی در کشور ندارد و تمامی مجموعه‌ها از جمله ما به صورت مستقل اقدام به واردات محصولات ایکیا می‌کنند.
  2. آیا امکان خرید همه محصولات ایکیا وجود دارد؟
    بله، هر محصولی از ایکیا که در امارات قابل دسترس است.
  3. محصولات ایکیا ساخت چه کشوری هستند؟
    ایکیا یک شرکت چند ملیتی است و محصولاتش به دلیل تنوع بسیار بالا و کنترل هزینه‌ها در کشورهای مختلفی از جمله لهستان، اسلوونی، چین، هند، ویتنام، مصر و بسیاری از کشورهای دیگر تولید می‌شوند که همه آنها از کیفیت مناسبی برخوردارند.
  4. آیا امکان خرید محصولات ایکیا در حراج محصولاتش وجود دارد؟
    بله، ایکیا در طول سال تخفیف‌های متعددی را برای مناسبت‌های مختلف در نظر می‌گیرد که شما می‌توانید قبل از خرید به ما اطلاع دهید تا در صورت امکان برایتان تهیه کنیم. البته تمام محصولاتی که در فروشگاه مبلک وجود دارند همگی هنگام ارائه تخفیف از سوی ایکیا با قیمت تخفیف داده شده بفروش می‌رسند.
  5. آیا قیمت درج شده برای محصولات ایکیا در مبلک همان قیمت نهایی کالا است؟
    بله، قیمت نهایی کالا تا ایران و به این مبلغ بر اساس وزن، حجم و نوع کالا هزینه حمل داخل کشور اضافه می‌شود که برای مشاهده هزینه حمل کافیست محصول یا محصولات مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کنید.

دکمه بازگشت به بالا