بین الملل

استادان در خط مقدم جهاد تببین و روشنگری هستند

بهروز ناصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری استانی آنا در ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و روز معلم اظهار داشت: هر استان و نقش اساتید در گروه جهادی تبیین و تصمیم مهمی است.


بیشتر بخوانید:

دانشور فرمانده جنگ نرم جهاد است


وی با بیان اینکه اساتید دانشگاه با کار جهادی، علمی و انقلاب فکری نقش مهم و مهمی در پیشرفت کشورها و استان ها دارند، ادامه داد: دبیرستان ها در اقصی نقاط کشور نسبت به سایر مراکز آموزش عالی نقش پررنگ تری دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، استاد دانشگاه فرماندهی کل قوا جنگ نرم و امروز می بینیم که در خط مقدم جهاد تبیین و تبیین است.

وی گفت: در هیچ منطقه‌ای بدون حضور و حضور دانشگاه‌ها با محوریت اساتید و در ایلام با توجه ویژه نمایندگان عالی‌رتبه هیچ توسعه‌ای صورت نمی‌گیرد و استاندار ایلام بر حسب ضرورت. شرایط برای ورود اساتید دانشگاه و ایجاد نقشه های بیشتر فراهم شده است».

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تصریح کرد: تبیین و انتشار آثار ارزشمند استاد مطهری از معماران انقلاب اسلامی در کنار آرمان های امام و مقام معظم رهبری از اولویت های همیشگی دانشگاه آزاد اسلامی است. و امروز با حاکمیت انقلابی و جهادی دکتر طهرانچی و دیگر مسئولین دانشگاه این کار حیاتی بیش از پیش انجام می شود.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا