عمومی

از مناظرات ۹۶ تا همنشینی سران سه قوه

از بحث 96 تا توافق رهبران سه کشور

در یک سال ، از آنجایی که کنگره یازدهم قصد دارد با دولت دوازدهم در مورد هر دو موضوع کشور ، تاریخچه اختلافات و رقابت سیاسی بین دو قدرت همکاری کند ، کشور نیاز به همکاری و همکاری بین دو نهاد دارد. دو مورد مشخص است.

به گزارش سلام آنلاین محمد هاشمی Etemadonline وی نوشت: “در شرایطی كه كنگره كاملاً چهره سیاست را تغییر داده است و به نظر می رسد كه این امر انگیزه هایی برای افزایش تقابل سیاسی در كشور ایجاد كرده است ، لازم است رهبران سه كشور با احتیاط عمل كنند.” حداکثر به شکلی که امکان همکاری را فراهم کند. نه تنها انرژی محدود می شود بلکه افزایش می یابد. در واقع ، اکنون سه رئیس شعبه از یک طرف وجود دارد ، رهبران سه نهاد مهم کشور ، از طرف دیگر به عنوان شخصیت های برجسته و تأثیرگذار سیاسی با جریان های مختلف ، باید برای کنترل فضای سیاسی تلاش کنند. با اضافه شدن قالیباف به رئیسی و روحانی ، این سه باید بدانند که طلسم آنها دیگر انتخابات سال 1996 نیست بلکه یک نشست رهبران سه کشور و اختلافات است رسمی بین این دو. عمق زیادی دارد. این بدان معنی است که ما برای پیوستن این سه فریم در سال 1996 و اکنون در سال 1999 با دو چارچوب متفاوت روبرو هستیم.

آنچه اکنون حائز اهمیت است این است که کشور ما به دلیل تحریم های خارجی و اخیراً شیوع کرولا به اندازه کافی تلاش می کند و قادر به حل مشکلات بیشتر نیست. بنابراین ، هنر روسای سه کشور نباید در یک چرخه شریر و بدون نتیجه ، اینها را به مشکلات سیاسی و بهانه تبدیل کند. این به معنای نادیده گرفتن اختلاف در سلیقه یا محدود کردن حق قانونی کنگره و قانونگذاران برای کنترل دولت نیست. معنای آن برنامه ریزی بیشتر در امور جاری کشور است. بدون شک ، مشکلات کشور در یک سال حل نمی شود ، اما مجموعه قدرت های بهم پیوسته نشان می دهد که چگونه ما در رسیدن به اینها و چقدر به نفع مردم خواهیم بود. .

دکمه بازگشت به بالا