اجتماعی

از مشاغل موجود و مشاغل موجود تحت تأثیر حمایت کنید



استاندار تهران با اشاره به لزوم حمایت از مشاغل متاثر از وضعیت کرنا ، بر لزوم حفظ مشاغل موجود تأکید کرد.

به گزارش سلام آنلاین ، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به برنامه مسافت پیموده شده گفت: “یکی از اقدامات بسیار مؤثر و موثر برای رهایی از چرخه بیولوژیکی کورون ویروس ، رعایت مراحل جسمی و اجتماعی است که تا 20 آوریل در تهران ادامه دارد.” هوشمند در حال اجرا است.

وی گفت: “دو تجربه در سطح جهان در زمینه کنترل و كنترل بیماری وجود دارد كه یكی از بسیاری از آزمایشات انجام شده توسط كره جنوبی و آلمان در این بخش و دیگری در مورد راهكارهای خانگی و از بین بردن چرخه انتقال ویروس است.” راه حل های ثانویه در کشور ما اجرا شده است و تأکید و کنترل باعث شده این استراتژی مؤثر باشد.

سپس ، شهردار تیرران گفت: “لرزش ، از یک طرف ، برخی از مسافران هنوز برنگشته اند. در مقابل ، به دلیل تراکم جمعیت و تراکم جمعیت در مقایسه با استانهای دیگر ، تهران دارای یک مأموریت ویژه است که به دلیل این موارد ، فعالیت توسط دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان کنترل می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ، محسنی بندپی با اشاره به حرکت خدمات جامع سلامت اظهار داشت: ما در کل 16 مرکز و در 24 ساعت 69 مرکز درمانی داریم اما نگران بازگشت مسافر هستیم که این وضعیت را طی چند روز آینده تنظیم می کند.

وی اضافه کرد: با توجه به خدمات پزشکی در تهران ، 146 مرکز پزشکی پذیرش و معالجه بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب را انجام می دهند که اصلی ترین فعالیت در 29 بیمارستان عمومی است و هیچ محدودیتی در پذیرش بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب نداریم.

سرانجام ، شهردار تهران با تأکید بر حمایت از مشاغل گفت: در حال حاضر دو اقدام مهم در حال انجام است که یکی نظارت بر وضعیت بیمه بیکاری است که تاکنون به بیش از 60 هزار رای دهنده ثبت نام شده در تهران برای حداکثر بیکاری و دیگری برای اشتغال رسیده است. که برای کمک به حفظ شغل موجود آسیب دیده اند.

پایان متن


تمام مقالات سایت توسط سامانه آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه بر خط سلام آنلاین هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا