موضوع و ماهیت اجرای دادرسی علیه فرد به قدری مهم است که در دادگستری برای چنین مواردی ، مرجع ویژه تحت نظارت مقام دادگاه عالی به عنوان دادستان یا قاضی دادگستری تعیین می شود. . واحد اجرای دادگستری تحت صلاحیت قاضی اجرایی قضات مجری آیین نامه ها و مفاد شکایات است که پس از رسیدگی نهایی می شود و به استثنای ماده 1 قانون اجرای احکام مدنی قابل اجرا است. ب) طبق مقررات ویژه و تحت نظارت مستقیم قاضی اجرایی و توسط قاضی اجرایی اجرا خواهد شد. اختلافات بین طرفین توسط چندین قاضی بررسی می شود و در نهایت منجر به صدور رای نهایی در مرحله اجرایی تحت نظارت قاضی می شود. مجری دستور اجرایی صادر می شود ، سپس آیین نامه های اجرایی و پرونده برای واحد اجرایی ارسال می شود. در این مرحله ، قضات و قضات اجرایی بر عملکرد مقامات دادگاه مسئول عملیات اجرایی نظارت می کنند.
در حال حاضر علاوه بر ضوابط اجرای قوانین ، ضوابط لازم و لازم را برای اجرای مفاد رای دادگاه تعیین کنید. در حین اجرای تصمیم ، مجریه موظف است گزارش عملکرد خود را مطابق ضوابط و مقررات تعیین شده به مافوق خود ارائه دهد. این قوانین برای حمایت از حقوق شهروندان قبل از انتشار و تصویب مقرراتی مانند قانون اساسی حقوق شهروندی اعمال می شد و تاکنون با دقت زیادی اجرا می شد ، می توان گفت با وجود تورم پرونده های دادگاه شامل مقامات قضایی ، مانند کمیسیون های شهرداری ، کمتر در رسانه ها یا در اینترنت دیده می شود ، که سو abuse استفاده از مقامات و مقامات اجرای قانون را برجسته می کند. مدیریت نمایندگان محترم دادگاه در مسیر اجرا است.
قوانینی که به حقوق و آزادی ها و حمایت از حقوق شهروندی احترام می گذارد (منشور حقوق شهروندی) در توصیف و جزئیات حقوق اشخاص ، به ویژه هنگامی که مطابق با قوانین دادگستری و دادگستری محکوم شوند. شهروندان در خطر نیستند.
در همین راستا ، قانون اداره مدنی در اکتبر سال 1986 تصویب شد (که در سال 1997 به یک آزمون دائمی تبدیل شد) ، مقررات و وظایف مربوط به حمایت از حقوق شهروندی ، به ویژه در بحث اجرای قوانین ، به ویژه تصمیم گرفت که به صورت ارگانیک با شرکت های تابعه مانند شهرداری ها انجام شود. در فصل 3 قانون حقوق مردم که در ماده 25 تنظیم شده است ، آمده است: حاکمان و کارمندان دستگاه اجرایی در خدمت مردم هستند و باید مطابق با موازین اخلاق اسلامی و مطابق سوگندی که داده اند عمل کنند. در آغاز و منشور ، اخلاق و اداره. آنها برای انجام وظایف موثر خود در خدمت به مردم ، با در نظر گرفتن حقوق و مطالبات مردم ، ثبت نام کرده اند. قابل ذکر است که ماده 26 این قانون برای استفاده از وسایل مختلف از جمله وسایل ارتباط جمعی به ویژه برای افزایش سطح آگاهی مردم از این نظر ، تجهیزات اجرایی را می طلبد!
کافی است یکی از 128 ماده تصویب شده باشد تا زنان مسن بندرعباسی قبل از تخریب یا کشته شدن خانه هایشان در شمال به راه هایی برای پناه بردن فکر کنند. او از مقررات حقوق مدنی که فقر و بیکاری را از وظایف دولت می داند پیروی می کند !! قوانین زیادی در زمینه حقوق شهروندی ، خدمات شهری و حقوق شهروندی تهیه شده است. این قوانین به شأن و منزلت شخص اشاره دارد که قبل و بعد از تصویب قانون وضع شده است. تصمیمات و دادگاههای دادگاهها باید توسط دولت فراهم شود تا زمینه مناسبی برای رقابت و حمایت از انحصارها و نقض حقوق شهروندان ، فرصتهای شغلی مناسب برای ریشه کن کردن فقر و بیکاری فراهم شود !! در مورد فصل 3 قانون اساسی (حقوق مردم) ، مواد 25 تا 28 قانون حاکمیت. سرویس شهرداری که ماده واحدی در مورد احترام به حقوق شهروندی دارد ، بیان می کند که دستگاه هایی که در دستگاه های اجرایی در سازوکار اجرا و نظارت بر حسن اجرای حقوق شهروندی مشارکت دارند ، تعهد و تکلیف ویژه ای برای اجرای مفاد فوق الذکر دارند. در بالا و زمینه اجرای مقررات را فراهم کنید. در حمایت از حقوق مردم.
این میزان مقررات در حمایت از حقوق شهروندی ، به ویژه در بحث حاکمیت شهری ، باید نوید این را بدهد که در اجرای مقررات و تصمیمات آژانس های دولتی ، حداقل هنجارهای قانونی رعایت می شود ، اما در عمل ما روبرو نیستیم آیا چنین مشکلی وجود ندارد. بر خلاف تأکید فوق ، ماهیت اجرای احکام در کمیسیون های مختلف شهرداری تابع قوانین کلی است ، اما روش و جزئیات اجرای آن در نظر گرفته نمی شود. اجرای مجازات برخلاف مقررات مجازات های مدنی و حتی کیفری اتفاق نیفتاده و منجر به صدور رویه های سختگیرانه تر شده است.
در مواردی که آیین دادرسی دادگاه منوط به رعایت قوانین رسمی و سایر قوانین مهم باشد ، اجرای رای دادگاه تا مرحله نهایی تحت نظارت شخصی است ، دادگاه وجود دارد و اجرای مقررات نقض قانون نیز وجود دارد. و ساده ترین وظایف را نادیده بگیرند. علی رغم پیامدهای ویرانگر تخریب زیستگاه های مردم ، از بین رفتن سرمایه مالی مردم در بحث سد محمد ، اجرای اقدامات شورای شهر به عنوان مثال در قوانین شهر بسیار فاسد است. امروز خیلی زیاد زنان مسن در پناهگاه های بندرعباسی یا سیلی زدن به زنان شمالی موجود در مجموعه وی ، باید آسیب شناسانه ، چگونگی وقوع چنین حوادثی و تعریف حفره های قانونی باشند که در عمل با قوانین عمومی حاکم بر خلاف است. این شهر هیچ توجهی به حقوق شهروندی ندارد.
نکته ای که اگرچه قابل چشم پوشی از اهمیت برخوردار است ، فلسفه وجودی شورای اسلامی است که 100 اصل قانون اساسی است ، اما با توجه به اساس و منطق تشکیل این شورای پیشرفت سریع برنامه های اقتصادی – اجتماعی ، توسعه و توسعه است. … برنامه های دهکده و … و سپس اصول 101 تا 106 اهمیت و عملکرد شورا قانون است.در اول ژوئن 1975 ، قانون تشکیلات و تعهدات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران تصویب شد ، مواد 68 تا 82 قانون نقش و اختیارات شورا تهیه شد. اصل 100 قانون اساسی فلسفه وجود شورا ، مشارکت مردمی در تصمیم گیری ها و برنامه های توسعه اجتماعی را بیان می کند. و غیره. و در ماده 1 قانون تشکیل شورای دولتی ، عنوان و عنوان پیشرفت سریع برنامه اقتصادی – اجتماعی است. و غیره. با مشارکت مردم ، این ایده که شورا قرار است مشکلات و مشکلات محل زندگی مردم را حل کند و اکنون از یک وظیفه اساسی و وظایف شورا به عنوان یک پل بر یک شهر و یک دهکده نظارت کند بین مردم و شهرها. درک مردم از نقش و قدرت شهر و وظایف شهروندان قبل از مقررات شهر.
شایستگی کمیسیون شهرداری و بسیاری از توابع مندرج در مواد 100 ، 99 ، 77 ، 12. و غیره. نشان می دهد که انتخابات صادر شده توسط هر یک از کمیسیون های موجود ممکن است حقوق مردم را نقض کند. این وظیفه شورا است که ضمن آگاهی دادن به مردم در صورت وجود چنین موضوعی در دستور کار شورا ، نیروهای موثر و غیرنظامی را در قالب برنامه های سازمان یافته و مداوم آموزش دهد. و بنابراین شهر امروز دچار آشفتگی و کمبود خواهد شد. حقوق شهروندی در سطح شهرها و روستاها است!
اگر در قانون مدیریت خدمات کشوری اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به شهروندان به عنوان تعهدات ارگان های مختلف در نظر گرفته شود ، انجام چنین کاری به اندازه اجرای انتخابات صادر شده توسط کمیسیون شهرداری و عدم آموزش مقامات شهرداری در با اجرای دو شکایت ، این مأموران در ابتدا عمداً یا ناخواسته به نقض حقوق مردم مشکوک شدند ، و در مورد حوادثی مانند تخریب زنان مسن بندرعباسی آلونک ، مدیران و مسئولان از پشت داستانهای پنهان ناآگاهی کارمندانشان. در حالی که اوضاع کاملاً برعکس است ، اما آنکس ، که باید پاسخگوی اشتباهات و افراط گرایی آژانس باشد ، همان مدیری است که پشت میز کار مشغول آموزش کم است ، و به عنوان مثال مدیران عادی را با محکومیت های جدی ، مانند تخریب توسط کمیسیون ، اعدام می کند. ماده 100
بنابراین لازم است شورا ، همراه با شهرستان ، قبل از واگذاری روش کار به کارمندانی که بعضاً قوانین حاکم بر بحث حقوق شهروندی را در فعالیت های تصمیم گیری نمی دانند ، اما مطابق با اصول علمی ، از واحد اعدام قضایی الگو بگیرند. مطالعه. و قضات با تجربه و تجربه در زمینه اجرای احکام دادگاهها برای آموزش مدیران اجرایی تصمیمات و وظایف خود برای گذراندن دوره / آشنایی با عواقب اجرای چنین تصمیماتی برای شهادت صحنه ای غم انگیز شبیه به آنچه امروز در رسانه ها و خبرگزاری ها می گذرد. ما می بینیم که به عنوان
* وکیل پایه یک دادگستری