استان ها

از فعالان حوزه میراث‌فرهنگی استان سمنان تجلیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری استان سمنان ، حمیدرضا دوست محمدی روز چهارشنبه 29 اردیبهشت 1393 با اعلام این خبر افزود: “جلساتی با فعالان میراث فرهنگی در هشت شهر استان سمنان و احترام به فعالان. میراث فرهنگی در این شهرها یکی است. از رویدادهای این هفته در استان است.

رئیس اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: “این یکی از برنامه هایی است که هفته میراث جهانی را در جهان آنلاین گرامی می دارد.”

وی گفت: “از تمام قابلیت ها و رسانه های محیط مجازی برای هدایت عملکرد اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در زمینه میراث فرهنگی استفاده می شود.” یک هفته در سراسر استان.

دوم موهامی برای معرفی موزه مطالعات بومی گورسار به زبان مراکشی به منظور دیدار با خبرنگاران در کارگاه توانبخشی صحرا به منظور برگزاری مسابقه ای برای شناخت ساختمان های تاریخی و هنری برای کودکان و نوجوانان برای موزه ها و میراث فرهنگی به برگزاری مسابقه “شهر شما را صدا می کند” ، وی بیشترین سخنان را بیان کرد عبارات کوتاه زیبا در توصیف Gamsa و موزه قبیله.

وی به خاتمه قرارداد سحاد برای عکاسی حرفه ای و عکاسی کاریزماتیک اشاره کرد و گفت که “کار مستند سازی داستان گوگن شما” توسط عوامل برنامه “ایران من” انجام شده است. برای پخش در تلویزیون ملی با همکاری امری. تالار شهر در داگان.

مدیر اداره کل میراث ، فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی استان زنون از سازمان “عطر پارک” در کلاته رودبار با مطالعه امکان سنجی روستای قوشه سندی در مورد تکامل و تمدن سزار تهیه کرد. وی همچنین از اهدا کنندگان برای دست نوشته ها و اسناد قدیمی آنها به موزه تاریخی داگان تشکر کرد.

وی گفت: “اسنادی را درباره دستاوردهای دهکده جوین در سوخوک تهیه کنید ، هفته فرهنگ سنان را با اجرای جلال سنگالی در کاخ بادگیر ، با حضور اساتید ادبیات و ادبیات و هنرمندان جهانگردی برگزار کنید و از موزه آب بازدید کنید. سمنان و باغ این هفته برگزار می شود.

48

دکمه بازگشت به بالا