اجتماعی

از ارائه خدمت به افراد بدون ماسک خودداری شود/تخلفات کرونایی را به ۱۹۰ اطلاع دهید

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در اتحادیه ها و کارگاه های آموزشی در یکی از محلات پر رفت و آمد گفت: مردم می توانند تخلفات هرگونه سیاست های بهداشتی را از طریق تلفن گزارش دهند. 190 یا از طریق هر کد QR ، واحد به ما اطلاع می دهد.

به گزارش سلام آنلاین. دکتر سیما سادات لاری ، متخصص در درمان بیماری های قلبی عروقی ، گفت: “در زمینه گسترش بیماری های قلبی عروقی در کشور ، نیاز به مطابقت با پروتکل های بهداشتی در اتحادیه ها و کارگاه های اجتماعی است. یکی از شلوغ ترین افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. .

وی افزود: “بنابراین لازم است که دارندگان مراکز ذکر شده ماسک را در دستور کار جدی خود قرار دهند و از ارائه هرگونه خدمات به مردم بدون استفاده از ماسک به شدت خودداری کنند.” استفاده از کارت مطالعه به جای دریافت پول نقد ، شستن منظم ظروف. سطح بهداشت دست ، استفاده از آب ظرفشویی را رعایت کرده و مشتریان را در دسترس قرار دهید و اصل 1.5 تا 2 متر را رعایت کنید.

لاری گفت: “مردم همچنین می توانند هرگونه نقض سیاست بهداشتی را از طریق سیستم تلفنی 190 یا با پاسخ دادن به هر گونه س afterال پس از اسکن کد QR واحد متخلف با استفاده از دوربین تلفن همراه خود برای ردیابی آنها گزارش کنند. . پست بعدی توسط شرکای ما

سخنگوی وزارت بهداشت تأکید کرد که “از این پس همه اصناف باید دارای کد QR باشند که هموطنان بتوانند با تلفن هوشمند آن را اسکن کرده و به چهار س regardingال در مورد اجرای پروتکل صنف پاسخ دهند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا