اجتماعی

ارزیابی اقدامات مددکاران اجتماعی ایران در مبارزه با تاج

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران از به رسمیت شناختن رئیس جمهور فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی از اقدامات مددکاران اجتماعی ایرانی در مبارزه با تاج خبر داد.

سمینار حسن موسوی چلک در گفتگو با سلام آنلاین ، وی گفت: “از آنجا که تاج در سراسر کشورها گسترش یافته است ، متخصصان در ارائه خدمات در زمینه های مختلف اعم از بخش های دولتی و خصوصی درگیر هستند.” وی گفت: “با توجه به ماهیت بحران ، این امر تا حد زیادی مراقبت های بهداشتی است ، اما استفاده از آن است. ظرفیت علمی سایر متخصصان ، مانند بسیاری از بحران ها ، اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه مددکاران اجتماعی به عنوان یکی از گروه های علمی متخصص در حوزه اجتماعی ، در همه کشورها از جمله ایران در زمینه رهبری و ارائه خدمات هستند ، اظهار داشت: بر این اساس ، انجمن مددکاران اجتماعی ایران در گزارش مرحله اول کار اجتماعی فدراسیون کارگران

رئیس اتحادیه مددکاران اجتماعی ایران گفت: این گزارش نه تنها اقدامات انجمن مددکاران اجتماعی ایران ، بلکه هر آنچه را که در کشور رخ داده در زمینه کار اجتماعی است. این گزارش ناتوانی ، زنان ، کودکان ، معتادان به مواد مخدر ، سالمندان ، بی خانمان ها ، کمیته امداد و غیره را تشریح می کند. ارائه راهنمایی به عموم مردم از جمله در فضای مجازی ، از طریق تلفن یا حضوری ، تهیه مطالب علمی مرتبط با كرونا ، تهیه دستورالعملهای پشتیبانی روانشناختی اجتماعی ، شناسایی بیماران ، مراجعه به مراكز توانبخشی ، بازدید از سكونتگاههای غیررسمی ، بازدید از زندانها ، اجرای قانون و سایر مراكز دادگاه از دیگر بخشهای خدمات اجتماعی ایران است. بخشی که در گزارش ذکر شده است.

موسوی چلک اعلام کرد: جلسه کمیته فدراسیون بین المللی در فضای مجازی ، در رابطه با مشارکت انجمن ایرانی مددکاران اجتماعی در این کمیته ، اقدامات دستیاران کشورهای مختلف از جمله کشور ما را روشن کرد. در تمام قاره های جهان ، اقدامات ملی در منطقه کورونا مورد بررسی قرار گرفت. ایران همچنین یکی از کشورهایی بود که حضور امدادگران در بخشهای مختلف در کرونا مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: این گزارشات نیز به رئیس انجمن بین المللی دانشگاه های کار اجتماعی ارسال شده است و همه اعضا از مددکاران اجتماعی ایران برای اقداماتشان تشکر می کنند. رئیس فدراسیون جهانی و دبیرکل دائمی نیز نامه هایی را ارسال کردند که به همبستگی با ما ابراز می کردند و می گفتند که آنها در مقابل مردم ایران و مددکاران اجتماعی ایستاده اند.

رئیس اتحادیه مددکاران اجتماعی ایران ادامه داد: آنها همچنین اعلام كردند كه اخبار ایران را زیر نظر دارند و از مددكاران اجتماعی ایران بخاطر تلاشهایشان در این دوره برای مقابله با گسترش تاج و كمك به مردم تشكر كردند. حمایت از مددکاران اجتماعی ایران محروم نخواهد شد.

به گفته موسوی چاکالا ، دبیرکل فدراسیون جهانی ، با استفاده از شعر “عشق از عشق به خارها بزرگ می شود …” ، وی همچنین پیامی به ایرانیان ارسال کرد: من معتقدم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا