بین الملل

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شناسایی هویت عضو حزب‌الله لبنان و عامل حملات موشکی اخیر شد

سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد که ارتش شبه نظامیان حزب الله لبنان را شناسایی کرده است که موشک هایی را به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده اند.

به گزارش سلام آنلاین ، آویخای آدرایی ، سخنگوی ارتش اسرائیل در توییتر خود نوشت که القاصر ، فعال حزب الله لبنان ، فردی بود که به همراه اعضای این گروه از داعش به سمت خاک اسرائیل موشک شلیک کرد. مرز لبنان

آدرایی افزود: “القاعده عضو حزب الله القاعده روز جمعه در یک منطقه باز در اسرائیل موشک شلیک کرد و در سووا نزدیک مرز اسرائیل به عنوان یک غیرنظامی شناسایی شد.”

وی گفت: “سارقین حزب الله با لباس غیرنظامی قطعنامه بین المللی تصویب شده توسط دولت لبنان را نقض می کنند.”

این سخنگو مدعی شد که القاعده موشکی را در نزدیکی روستای دروزه شلیک کرد تا این روستا را به منظور پیوستن به دولت لبنان در درگیری وارد کند. این یکی دیگر از دلایل نقض حاکمیت لبنان و حل و فصل بین المللی توسط حزب الله در لبنان است.

حزب الله لبنان می گوید گزارش های مربوط به حملات موشکی اخیر صحت دارد

حزب الله در بیانیه ای گفت: “هنگامی که اعضای مقاومت از عملیات خود بازگشتند ، برخی از ساکنان آنها را هنگام عبور از منطقه سویا در حسیبه متوقف کردند.” در همین حال ، مبارزه اسلامی همچنان بر نجات جان مردم آن متمرکز است.

سید حسن نصرالله همچنین حقایق حادثه شویا را توهین خواند که متهم باید به دادگاه کشانده شود و محاکمه شود.

سید حسن نصرالله به حمله ساکنان روستای دروزی نشین در جنوب لبنان به کامیون حامل سلاح حزب الله لبنان در هنگام عبور از شووا اشاره می کند.

سید حسن نصرالله روز شنبه در مورد حملات اخیر به سرزمین های اشغالی گفت: “هرگونه عملیات هوایی اسرائیل با پاسخ واضحی روبرو خواهد شد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا