اجتماعی

ارائه گواهی بهداشت برای نوجوانان فرانسوی اجباری شد

نوجوانان فرانسوی ملزم به ارائه سوابق ایمن سازی برای حضور در مکان های عمومی خاص و شرکت در رویدادهای فرهنگی و هنری هستند.

به گزارش سلام آنلاین ، این تصمیم از سوی مقامات بهداشتی در حالی گرفته شده است که دولت فرانسه قصد دارد اجرای طرح جنجالی ارائه گواهی سلامت برای خدمات عمومی را تا تابستان 2022 گسترش دهد.

نوجوانان فرانسوی بین 12 تا 17 سال باید برای انجام فعالیتهای روزانه خود گواهی واکسیناسیون داشته باشند ، اگرچه این مجوز هنوز برای مدارس اجباری نیست و بیشتر ورزشها و فرهنگها را شامل می شود.

دستورالعمل های ارائه گواهی سلامت برای استفاده از حمل و نقل بین شهری و شرکت در ورزش ، سرگرمی ، اماکن فرهنگی و رستوران ها برای بزرگسالان در فرانسه قبل از 21 جولای اجباری است.

هنوز تاریخی برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی در فرانسه تعیین نشده است و مقاماتی که از مهلت قانونی فراتر رفته اند ، مهلت را تا پایان ماه سپتامبر تا 15 نوامبر تمدید کرده اند. با این حال ، گابریل اتل ، سخنگوی دولت فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد که پیش نویس قانونی در حال تدوین است که گواهی سلامت را تا تابستان 2022 تمدید می کند.

به گزارش یورونیوز ، گواهی سلامت سندی است که پس از دو دوز کروناویروس به صورت QR یا کاغذی به فرد داده می شود. این شواهد همچنین ممکن است نشان دهد که فرد در مدت شش ماه از ویروس کرونا بهبود یافته یا نتیجه آزمایش قلب و عروق منفی بوده است. مردم برای خوردن غذا در رستوران ها ، سفر با قطار طولانی به سینما یا استخر و شرکت در سایر رویدادهای فرهنگی به گواهی سلامت نیاز دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا