ورزشی

ادامه سیاست نکونام: سه امتیاز مهم‌تر است!

به گزارش خبرگزاری سلام آنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین بازی فوتبال باشگاهی ایران در سال 1402 هواداران را شکست داد.

به گزارش “ورزش سه”، این پیروزی در شرایطی به دست آمد که گل اول آبی ها بر حمله مورد انتظار شاگردان نکونام در جریان بازی غالب شد.

همین موضوع باعث شد تا استقلال با نمایشی کنترلی از دروازه خود دفاع کند و سه امتیاز ارزشمند مقابل هواداران را به دست آورد.

نکته جالب ادامه استقلال بعد از دربی است. جایی که نکونام، تیمش، بدون توجه به انتقاداتی که از عملکرد نزدیک تیم مقابل پرسپولیس می شود، یک بار دیگر روی فوتبالی که در آن تخصص دارند، به نتایجی می رسند که می خواهند ثابت کنند. مهمترین سود یک مسابقه فوتبال برای آنها 3 امتیاز است. در مقایسه با هر چیز دیگری که اولویت دارد. روشی که در اواخر سال 1402 این تیم را بر سر فوتبال ایران قرار داد.

257 251

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا