اقتصادی

ادامه روند کاهشی قیمت طلا

معاملات طلا در روز دوشنبه با ادامه روند نزولی هفته گذشته ، با پایین آمدن بازار به مدت پنج ماه با پایین آمدن معاملات پایین تر شد.

به گزارش سلام آنلاین ، هر اونس طلا برای تجارت فوری در بازار سنگاپور در حال حاضر با 0.2 درصد کاهش به 1940 دلار و 73 سنت رسیده است. هفته گذشته طلا 4.5 درصد سقوط کرد که بزرگترین افت از ماه مارس بود.

بازار معاملات آتی طلای ایالات متحده ، یک اونس پایدار و با 1950 دلار و 50 سنت ایستاد.

به گفته جان شارما ، اقتصاددان بانک ملی استرالیا ، رشد واقعی در بازده اوراق قرضه ، سود سرمایه گذاران و فقدان اطلاعات منفی اقتصادی روند طلا را کند کرده است.

بازده اوراق قرضه ایالات متحده در هفته گذشته به هفت هفته گذشته رسید و جذابیت سرمایه گذاری در طلای غیرانتفاعی را کاهش داد.

به دلیل اقدامات محرک بی سابقه ای برای محافظت از اقتصاد در برابر اثرات ویروس ، طلا از ابتدای سال 2020 بیش از 28 درصد افزایش یافته است.

به گزارش رویترز ، سرمایه گذاران اکنون منتظر انتشار گزارشی هستند که جزئیات جلسه ژوئیه کمیته بازار آزاد فدرال رزرو را که چهارشنبه منتشر می شود ، منتشر می کنند.

در سایر فلزات گرانبها ، نقره برای تحویل فوری 0.5 درصد کاهش یافت و به 26.28 دلار در هر اونس رسید. پلاتین برای تحویل فوری 1.3 درصد افزایش یافت و به 947.85 دلار در هر اونس رسید. پالادیوم برای تحویل فوری 1.8 درصد افزایش یافت و به 2،147.82 دلار در هر اونس رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا