اخذ پروانه شهرسازی برای پنجمین مجتمع ایستگاهی خط ۷ مترو

اخذ پروانه شهرسازی برای پنجمین مجتمع ایستگاهی خط ۷ مترو

مدیرعامل توسعه دهنده ایستگاه مترو تهران و حومه از تصویب مجوز توسعه شهری ایستگاه پنجم مترو هفتم در ایستگاه هلال احمر خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین. میشم نوروزیان در بیانیه ای گفت: مجوز احداث ایستگاه هلال احمر با همکاری و مساعدت کامل شهرداری منطقه 11 صادر شده و آماده واگذاری برای تامین اعتبار ساخت خط مترو است.

وی افزود: مجموعه ایستگاه هلال احمر در ایستگاه هلال احمر مترو 7 قرار دارد که به 2500 متر مربع محدود شده است.

زیربنای کل ایستگاه 23984 متر مربع است که 2178 متر مربع آن متعلق به بخش تجاری است. هزاران 111 متر مربع به بخش رستوران 1000 و 111 متر مربع به سرگرمی و 4256 متر مربع به مدیریت تقسیم شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع های ایستگاه های مترو این مجموعه ایستگاهی بخشی از طرح TOD قطب جدید فعالیت های مدرن و آسیب پذیر و مناطق توسعه شهری از جمله مناطق کار و فعالیت شهری است. در فاصله 800 متری ایستگاه حمل و نقل عمومی به منظور ارائه انواع خدمات تجاری اداری فرهنگی تفریحی و غیره به مردم ایجاد شد.

این مجموعه ها می توانند با ترکیب کاربری های مناسب مناطق جذاب و پویا را در شهر ایجاد کنند و در عین حال از میزان رفت و آمد در شهر بکاهند و نقش مهمی در توسعه طراحی و اصلاح ساختار شهری و سیستم حمل و نقل داشته باشند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا