عمومی

اختصاص تسهیلات کرونایی اصناف به بیش از ۲۰۰ نفر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدرضا ملکی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حداکثر 90 درصد مشاغل تعطیل شده با ستاد مبارزه با فساد اداری کرونا مشارکت دارند ، افزود: مقررات بازار علنی شده است ، بنابراین ما تعداد پایه توزیع نظارتی بازار را از 10 به 32 واحد افزایش داد.

مدیر اداره صنعت ، معدن و تجارت کشمیر اظهار داشت که در بازار بی ثباتی قیمت داریم و امروز اگر واحد صنفی محصول روز بعد را بفروشد ، باید در پایان شش ماهه نخست امسال دو برابر قبل پرداخت کند. ما 93 واحد اتحادیه را بازرسی کرده ایم که 330 مورد از آنها تشکیل شده است.

او ، مهمترین سند حاوی مقررات است در باره وی گفت: “قیمت ها شامل فروش گران نیست ، فاکتور صادر نمی شود ، تشنج و عدم رعایت موارد بهداشتی و خرده فروشی مشاهده نمی شود.” 18 مورد مربوط به انبارداری وجود دارد. ”

ملکی گفت: ما 8000 واحد صنفی در سطح شهر داریم که هر روز توسط 5 بازرس بازرسی می شود. وی گفت: متأسفانه با داشتن 5 نفر از كاركنان در واحد بازرسی ، ما قادر به بازرسی از تمام اصناف نیستیم زیرا مشاغل داریم. این اتفاق نخواهد افتاد و مشکل کمبود برق حل نخواهد شد.

مدیر اداره صنعت ، معدن و تجارت کشمیر گفت: “هیچ کس مظلومتر از صنف نیست.” همه اصناف را مقصر گران بودن ، دو برابر شدن اجاره و دو برابر شدن کالا در یک سال می دانند.

وی گفت: اگرچه جریمه ها مجازات تخلف را تعیین می کردند ، اما وقتی ما تیم صنفی را جریمه کردیم ، مردم ضرر کردند زیرا تاجر کالاهای خود را برای جبران خسارت کشید. بستن موثرتر از مجازات است. بنابراین شما باید تماشا کنید جلسه ما تغییر دادن.

مدیر اداره صنعت ، معدن و تجارت کشمیر گفت: متأسفانه سبک زندگی مردم تغییر کرده است و گاهی اوقات آنها بیش از نیاز خود خرید می کنند و به همین دلیل است که با بالا رفتن بازار قیمت ها افزایش می یابد. “بلافاصله ، قیمت افزایش می یابد یا کالاها عقب می مانند.” این بخش نیز باید مدیریت شود.

ملکی گفت: “اگرچه از برخی اصناف خسته شده ایم.” گرچه قبل از سال 1992 حریم خصوصی و سقف در سیستم صنفی دیده می شد ، از آن زمان این مصوبه لغو شده و ما شاهد آن هستیم هجوم مردم به اصناف مختلف. به عنوان مثال ، ما اکنون در هر خیابان آژانس های املاک داریم و باید به هرکسی که درخواست کند پاسخ دهیم.

دکمه بازگشت به بالا