اجتماعی

احتمال غرق شدن شناورهای سبک و پاره شدن تورهای صیادی در سواحل شمال کشور

سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال غرق شدن شناورهای سبک و شکستن تورهای ماهیگیری در سواحل شمالی کشور بر اثر وزش باد شدید و افزایش امواج هشدار داد.

به گزارش سلام آنلاینسازمان هواشناسی کشور هشدار داد. رنگ زرد از جانب وزش باد با ارتفاع موج افزایشی در نواحی ساحلی از 1 تا 1.5 متر و در نواحی ساحلی تا 2 متر از امروز (18 دی ماه) تا جمعه (9 دی) در مناطق ساحلی و فراساحلی دریای خزر در گیلان، مازندران، گلستان.

در نتیجه این وضعیت احتمال غرق شدن شناورهای سبک، تفریحی و نیمه سنگین، احتمال اختلال در ورود و خروج کشتی ها به بندر، احتمال شکستن تورهای ماهیگیری و آسیب به قفس ها و احتمالات وجود دارد. آسیب به تجهیزات دریایی

توصیه سازمان هواشناسی کشور برای کاهش خسارات احتمالی، پرهیز از تردد دریایی به ویژه شناورهای سبک و نیمه سنگین و شناورهای ماهیگیری و تفریحی، ممنوعیت شنا، انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی، وجود مجموعه تورهای ماهیگیری و محدودیت در دریا فعالیت ها.

سلام آنلاین هشدار داد رنگ زرد همچنین به این معنی است که پدیده های جوی رخ می دهد که می تواند باعث اختلال در سفر و کار روزانه شود. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می شود تا بتوانند در مواجهه با پدیده های محیطی قدرتمندتر از حد معمول آمادگی لازم را داشته باشند. از سوی دیگر مسئولان نیز از این هشدارها مطلع می شوند تا در صورت لزوم اقدام کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا