علمی و پزشکی

احتمال تعطیلی دوباره مدارس در آمریکا همزمان با افزایشی شدن موارد ابتلا به کرونا

NBC News گزارش می دهد که در ایالت هایی که بیماری قلبی عروقی در حال افزایش است، مقامات محلی و مدارس در حال بررسی اقدامات پیشگیرانه اضافی برای محدود کردن شیوع بیماری در کلاس درس و همچنین احتیاط هستند و در برخی موارد مدارس تعطیل می شوند.

باربارا فرر، مدیر بهداشت عمومی در لس آنجلس، کالیفرنیا، در یک کنفرانس خبری گفت: “در لس آنجلس، تعداد موارد گزارش شده بیماری عروق ویروس کرونا قلب در میان دانش آموزان فعال چهار برابر شده است. از 27 مارس تا 24 آوریل.

این امر پس از لغو ممنوعیت مدارس در 12 مارس صورت گرفت. وی گفت: با این افزایش هم اکنون به اندازه بهمن ماه مورد بیماری قلبی در بین دانش آموزان و کارکنان داریم.

او همچنین گفت که مدارس را تشویق می‌کند تا در خانه‌هایی که تعداد زیادی دانش‌آموز و مردم در آن حضور دارند، از ماسک استفاده کنند. همچنین به دنبال تشویق مدارس به “آزمایش” و بررسی علائم بیماری عروق ویروس کرونا قلب قبل و بعد از رویدادهای مهم و بهبود تهویه و حمل و نقل داخلی است.

مدرسه آمریکایی

از عید پاک و تعطیلات بهاری موارد ابتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب در برخی مناطق ایالات متحده افزایش یافته است. طبق گزارش NBC، تعداد بستری شدن در بیمارستان در بسیاری از مناطق ایالات متحده در دو هفته گذشته افزایش یافته است. به گفته وزارت آموزش ایالات متحده، تنها در مین، هشت مدرسه هفته گذشته با 1000 مورد شیوع ویروس کرونا را گزارش کردند. یکی از این مدارس، مدرسه ابتدایی رامفورد، پس از گذراندن دوره آزمایشی 29 دانش آموز و 16 کارمند تعطیل شد. مدارس دولتی بروکلین نیز پس از ابتلای 30 درصد مدارس به بیماری قلبی عروقی، آموزش خود را مجازی کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا