اقتصادی

اجرای شبکه آبرسانی مواکب در پایانه‌های مرزی شملچه و چذابه

سلام آنلاین/ خوزستان مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان با اشاره به اجرای شبکه آبرسانی در ایستگاه های مرزی شمالچه و چذابه گفت: مشکلی برای تامین آب زائران اربعین حسینی وجود ندارد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با سلام آنلاین، با بیان اینکه برای تکمیل شبکه آبرسانی و فاضلاب در مرز چذابه و شلمچه یک هزار و 450 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، اظهار کرد: در این راستا تاکنون یک هزار و 450 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: شبکه آب شرب مواکب در دو نقطه مرزی شلمچه و چذابه خوزستان در حال اجراست و آب مورد نیاز زائران اربعین حسینی در این ایستگاه های مرزی تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آب خوزستان گفت: 4 هزار و 500 متر مکعب مخزن آب در منطقه آبرسانی شلمچه و چذابه برای تثبیت آب احداث می شود. اعمال می شود.

آقای کرمی نژاد گفت: امسال شبکه فاضلاب در ایستگاه مرزی شلمچه اجرا شده و مشکل فاضلاب ایستگاه مرزی سال هاست که برطرف شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: شبکه زهکشی دروازه مرزی چذابه برای جمع آوری پساب تولیدی تکمیل و لایروبی شده و به این ترتیب آمادگی لازم برای زهکشی در دوره آبیان وجود داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدام صورت گرفته در بحث آب و فاضلاب مرز شلمچه و چذابه، وضعیت این مرزها تثبیت شده است، شرایط آب و زهکشی برای. پذیرایی مناسب از زائران اربعین.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا