اجتماعی

اجرای حکم شلاق یک محکوم مرتبط با جریان سازمان یافته اباحه گری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار قضایی آنلاین، طی ساعات گذشته ماجرای یک محکوم زن در فضای مجازی توسط برخی افراد و برخی رسانه ها منتشر شده است.

پس از انتشار ادعای منتشر شده، موضوع پیگیری شد. رویا حشمتی از محکومیت شلاق به دلیل محاکمه در پرونده‌های حجاب صحبت می‌کند، اما حکمش متفاوت است.

خانم حشمتی در مقطعی به جریان سازماندهی شده در خارج از کشور متصل شد و در ساعات مشخصی در مکان های شلوغ برای تبلیغات پول دریافت کرد. انزجار گری وی به وضعیت ناپسند خیابان های تهران پرداخت که پس از دستگیری و بازجویی و رسیدگی دادگاه به این موضوع، به نظر می رسد در ازای دریافت پول خارجی اقدامی سازمان یافته صورت گرفته است.

پس از صدور قرار و محاکمه، حکم توسط زندانی و وکیلش تایید شد که با اعاده دادرسی در دادگاه تجدیدنظر و در نهایت با توجه به گستردگی اقداماتش، صدمه دیده است. اخلاق عمومی و باکرگی. 74 مژه او تایید شده است.

او در نهایت به دادسرا احضار شد تا محاکمه را انجام دهد و با رفتارهای نادرست سعی کند بر فضای دادگاه تاثیر بگذارد.

در مورد ادعای یک زندانی درباره بخشی از اعدام جسدش، باید گفت که در حالی که این زندانی برای انتشار ادعای خود از عکس های آرشیوی 16 سال پیش استفاده کرده است، ادامه او صحت ندارد. و محاکمه بر اساس قانون و شرع مقدس انجام می شود، یعنی قانون و تصمیم نیز آن قسمت ها را به وضوح مشخص می کند.

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا