اجتماعی

اجرای برنامه‌های نوروزی شهرداری از جمعه تا ۱۷ فروردین در ۷ بوستان پایتخت

مدیر فرهنگ و هنرهای عمومی استان تهران به تشریح برنامه نوروزی تهران در 7 منطقه پایتخت پرداخت.

مصطفی صابی نژاد در گفت وگو با سلام آنلاین. وی با اشاره به ویژه برنامه فرهنگی تهران در نوروز 1402 گفت: ویژه نوروزی «بهار ایران» از روز جمعه پنجم اسفندماه در میدان آزادی آغاز می شود.

وی گفت: برای اجرای هر چه بهتر برنامه نوروزی، تهران را بر اساس پارک های اصلی به هفت منطقه تقسیم کرده ایم.در عمل پارک مهمی است. ویژه برنامه بهار ایران. شمال غربی بوستان نهج بلاغه، غرب میدان آزادی، جنوب غربی پارک ولایت، جنوب شرقی پارک آزادگان، شمال شرق پایتخت، پارک پلیس و در مرکز شهر تهران پارک لاله به عنوان یکی از هفت برنامه انتخاب شده است.فرهنگ نوروزی و این در حالی است که ۲۲ بوستان نیز میزبان ویژه نوروز در تهران هستند.

مدیرکل فرهنگ و هنر تهران با اشاره به برخی از ویژه برنامه های بوستان ملت گفت: در بستان ملت ویژه برنامه هایی با عنوان دهکده بهاری ایران برگزار می شود که زیبایی شناسی شهر را سامان می دهد. تهران سازه ای سبک را به ویژه برای استقبال از نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان طراحی و نصب کرد.

وی با تاکید بر اینکه در این پارک برنامه های ویژه ای برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: منطقه ای به عنوان منطقه ورزشی محسوب می شود و به همین دلیل منطقه ای به نام جزیره شنی ایجاد شد، برای کودکان تا کودکان بتوانند به راحتی بازی کنند. آی تی.

وی به انسجام ماه مبارک رمضان و نوروز اشاره و تأیید کرد که برنامه ای با عنوان بهار ایرانی در بهار قرآن بر اساس برنامه ویژه روزه داری نوزادان تدوین شده است. بهار اولین ولادت نام برد و گفت: همچنین مجموعه فعالیت های قرآنی نیز توسط مرکز فعالیت های دینی و شورای قرآن طراحی شده است که بر این اساس 15 هزار جلسه قرآن در منازل و مساجد برگزار شده است.

وی در خصوص زمان برگزاری این برنامه ها با تاکید بر اینکه این برنامه ها از دو ساعت قبل از اذان مغرب آغاز و تا ساعت 30 صبح ادامه دارد، افزود: ویژه برنامه نوروزی از 5 اسفند آغاز و تا 27 فروردین ماه سالروز میلاد امام حسن (ع) ادامه دارد. ) ادامه دارد.

اجرای ویژه برنامه نوروزی شهرستان از جمعه تا 27 فروردین در 7 بوستان پایتخت

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا