فرهنگ و هنر

ابراز دلتنگی محمد بحرانی برای «جناب خان»

محمد بحرانی – بازیگر «جناب خان» از تمایل خود به این کارتون که سال ها با صدای او احیا شد و مدتی در تلویزیون حضور نداشت، گفت.

به گزارش سلام آنلاین، محمد بحرانی اخیرا عکسی از «جناب خان» در کنار «خندوانه» نوازنده تاجیک منتشر کرده و با این عروسک ابراز همدردی کرده است.

تیرماه سال گذشته بحرانی در فضای مجازی گمانه زنی کرد که «خندوانه» می تواند در تاریخ بماند و پخش این برنامه اندکی پس از اظهار نظر آنلاین نسیم به پایان رسید و هنوز از سر گرفته نشده است.

ابراز تمایل محمد بحرانی برای

بحرانی پس از انتشار تصویر بالا نوشت:

خان در کنار دلوتمند خلف جواهر، صاحب موسیقی تاجیکستان است.

مطمئنم خیلی از شما با رفتن از «درموشو دورومشو» چشمانتان را بیشتر باز کرده اید.

شما میزبان بزرگی هستید دوست من … ما به شما حسادت می کنیم. خیلی دلم برات تنگ شده جناب خان هیچ چیز نمی تواند جای خالی تو را برای من پر کند… دوست من کجای دنیاست؟

به گزارش سلام آنلاین، «جناب خان» در سال 1393 از دل «کوچه مروارید» به «خندوانه» آمد. این مجموعه اولین مجموعه مانگا در شبکه نمایش خانگی است و مانگا های مختلفی در آن ایفای نقش می کنند. یکی از عروسک ها لبوفروش با صدای محمد بحرانی و عروسک های مهدی برقایی و حامد ذبیحی است. صدای خان یکی از نقاط قوت اوست. محمد بحرانی صداپیشه «بابایی» و «آقای همساده» در سریال کلاه قرمزی با به زبان آوردن کلمات و تعقیب کلام مهمانان «خندوانه» به سرعت توانست حمایت کلامی را برقرار کند.

حق چاپ خان متعلق به تلویزیون است و این عروسک با محمد بحرانی در نخیرا در یک جشنواره عروسکی دیده شد. محمد بحرانی این روزها به عنوان دستیار در مسابقه معمایی موسیقی «ساداتو» در شبکه نمایش خانگی حضور یافته است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا