علمی و پزشکی

ابتلا به ویروس‌های خفیف کرونا می‌تواند از ابتلا به کرونای شدید جلوگیری کند؟

خبر خورشید

متخصصان 17 آزمایشگاه و مرکز تحقیقاتی انگلستان قصد دارند به س questionsالاتی از قبیل دوام ایمنی عروقی و چرا شدت بیماری پاسخ دهند؟

محققان جدید ایمنی کرونا در انگلستان 6.5 میلیون دلار از مرکز تحقیقات و نوآوری انگلیس و موسسه ملی بهداشت دریافت کرده اند تا درک بهتری از ایمنی ویروسی در مطالعات آینده داشته باشند. .

مالا ماینی ، استاد ایمونولوژی دانشگاه لانگ بیچ و رئیس تیم انجمن گفت: “پاسخ سیستم ایمنی بدن به ویروس در واقع پاسخ بدن به ویروس است.” شدت بیماری در زمان عفونت حاد چقدر است. بعد از عفونت ، ایمنی چه مدت طول می کشد و واکنش بدن در برابر واکسن چگونه است؟ سیستم ایمنی بدن اساس کلیه واکنشهای بدن به ویروسها است.

از همان ابتدای ویروس کرونا ، دانشمندان سعی کرده اند دریابند که بدن چگونه به این عفونت پاسخ می دهد. پروفسور مائینی می گوید: “در بیماری های خفیف تا متوسط ​​، پاسخ سیستم ایمنی بدن همان کتاب مرجع است و تمام اجزای سیستم ایمنی پیچیده به خوبی با هم کار می کنند.”

این انجمن امیدوار است که بتواند نقش سیستم ایمنی بدن را در موارد شدید بیماری های قلبی عروقی و مدت زمان مصونیت بدن درک کند. محققان در هنگ کنگ اخیراً اولین مورد بیماری قلبی عروقی را گزارش کردند.

پروفسور پل ماس ، بازرس علمی انجمن ، گفت: “این یکی از میلیون ها مورد است.” نباید نسبت به این نسبت بی تفاوت باشیم.

وی می گوید به نظر می رسد پاسخ سیستم ایمنی بدن وی در برابر ویروس کرونا در حال کاهش است ، اما این واقعیت که برای دومین بار در معرض تاج قرار گرفتن در آن علائمی ندارد ، نشان می دهد که سیستم ایمنی بدن وی موفق شده است. متوقف کردن بیماری

به گزارش بی بی سی ، این ائتلاف همچنین به دنبال افرادی است که بدون ویروس در معرض ویروس کرونا باشند. برخی مطالعات نشان داده است که تماس با انواع دیگر ویروس کرونا که باعث سرماخوردگی می شود می تواند به سیستم ایمنی بدن در شناسایی ویروس کمک کند.

ماچ گفت: “سوال اصلی این است که آیا شوره سر می تواند از ویروس های جدی و جدید محافظت کند؟”

دکمه بازگشت به بالا