عمومی

آیا ۱۳ هزار نفتکش به سامانه میترینگ مجهز می‌شوند؟

مدیرکل سامانه تولید، عرضه و فناوری وزارت نفت گفت: در بحث قانون سنجش، یعنی نظارت لحظه ای سامانه آنلاین در خط تولید به استفاده اضافی وزارت نفت. نفت سازمان های دیگر نیز باید بپیوندند، زیرا نصب 13000 نفتکش حامل فرآورده های نفتی یک فعالیت ملی است.

به گزارش خبرنگاران خبرگزاری صداوسیما، خان ساری مدیرکل تامین، تولید و تامین فناوری وزارت نفت گفت: با توجه به اینکه در بند و تبصره یک قانون بودجه سال 1402 به صراحت آمده است که وزارت نفت مکلف به پرداخت 8000 هزار میلیون تومان است. تومان از منابع داخلی آن برای طراحی و تجهیز آنلاین. برای اینکه طول خط تولید استفاده شود، اما سایر ارگان های دولتی نیز باید وارد این موضوع شوند، زیرا این یک موضوع ملی است. آیا 13 هزار کامیون سوخت به سیستم اندازه گیری مجهز می شوند؟

وی با بیان اینکه در وزارت نفت تا حدودی در انبار نفت خود این اقدام را انجام داده ایم، گفت: متاسفانه در مورد 13 هزار کامیون حامل فرآورده های نفتی هیچ اقدامی صورت نگرفته است که منجر به چالش هایی مانند قاچاق سوخت می شود. کشور.
مدیرکل سامانه تامین، تولید و فناوری وزارت نفت تاکید کرد: در وزارت نفت بر اساس تعهدات قانونی در حال بررسی راهکارهای احتمالی و برنامه ریزی برای راه اندازی سامانه سنجش یا عملی هستیم. زمان ردیابی آنلاین محصولات نفتی است و باید در اسرع وقت اتفاق بیفتد.

دکمه بازگشت به بالا