عمومی

آیا روحانی وعده‌هایش در سال ۹۵ را فراموش کرده است؟

روحانی معتقد است وقتی توصیف اوضاع فراتر از بلاغت ، بدبینی و تبلیغات خوش بینانه است و برای تبیین واقعیت ها به روشی واضح و مشخص ، راه برای افکار عمومی بازتر است.

کرونا در مقایسه با سایر نقاط جهان واقعی و خوشبخت است که شهروندان و ایالت ها کاملاً از واقعیت های یکدیگر آگاه هستند ، اما اثرات تحریم های یک جانبه آمریکا و تروریسم اقتصادی ترکیب فعلی کاخ سفید پیچیده تر است. ضروری است که کار برای افزایش آگاهی ، عینی و عملی تلقی شود.

رئیس جمهور جمهوری اسلامی نیز دیروز اظهارات بسیار مهمی را بیان كرد و آن این است كه در داوری درباره عملکرد دولت ، شرایط مختلف ایران در سال 1995 با 97 را در این سمت در نظر بگیریم.

رئیس جمهور روحانی ، مانند بسیاری دیگر از سیاستمداران ، برنامه خود را برای مدیریت کشور بر واقعیت غیرقابل انکار ایران ، 95 ، کشوری با رشد اقتصادی شگفت آور ، تورم تک رقمی و چشم انداز مبتنی بر آن قرار داد. اقتصاد روشن برای برام.

چشم انداز و اهداف رئیس جمهور در آغاز سال 1996 بر مبنای 95 اهداف ایران است ، چشم انداز توسعه محور که می خواهد افق های جدیدی را در حوزه های سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی ایران باز کند. شدت رویکرد خصمانه و ضد ایرانی دولت آمریکا نه تنها برای ایران بلکه برای جهان غیرقابل تصور است.

این رویکرد خصمانه با هدف اعزام ایران و فارغ از هرگونه دولتی در ایران است و فقط طبیعی است که در چنین شرایطی ، هر دولت در جمهوری اسلامی ایران اهداف و برنامه های خود را بر اساس کارزارهای فشار طراحی مجدد کند. استقامت و صبر استراتژیک خود را به حداکثر رسانده و در نظر بگیرید. حكم آقای روحانی یا دولت دوازدهم توجیه خواهد شد كه اختلاف بین ایران 95 و بعدی در نظر گرفته شود زیرا ما به دو وضعیت تغییر كرده ایم و البته دو روش مختلف برای حكومت.

در کارزار آگاهی ، دشواری اداره کشور در زمستان سال 1996 نیاز به توضیح با بیان واقعیت ها برای مردم داشت. برای اینکه پیامدهای جنگ اقتصادی آمریکا به اندازه خطر کرونا قابل درک و ملموس باشد ، لازم است شهروندان و چشم اندازهای آنها را در مواجهه با رویکرد خصمانه دولت ترامپ با افزایش آگاهی از منافع این کشور آماده کنیم.

برای همه مفید است که دقیقاً بدانند که چگونه رفتار عادی ایران با موضع یک طرفه واشنگتن روبرو است. شایان ذکر است که چند سال بحران و وقایع تکان دهنده بر اساس سیاست های دولت اداره می شود و چگونه می توان از بحران هایی عبور کرد که از این بحران عبور می کنند.

* معاون ارتباطات و اطلاعات رئیس جمهور رئیس دفتر

* در روزنامه های ایران منتشر شد. 25 ژوئیه 2016

23215

دکمه بازگشت به بالا