عمومی

آیا دلار ۲۰ هزار تومانی تبدیل به واقعیت می‌شود؟

پیش بینی دقیق قیمت در چنین روز حساسی که احتمالاً تجار احساس می کنند دشوار است. حمید حسینی ، دبیرکل پارلمان ایران و عراق ، مهدی سوری ، کارشناس بازار مالی و بهزاد صمدی ، تحلیلگر بازار سهام از جمله کسانی بودند که معتقد بودند دلار ممکن است به 10 هزار دلار کاهش یابد.

به گزارش سلام آنلاین. شهروندان آنلاین وی نوشت: “پیش بینی دقیق قیمت در چنین روز مهمی که احتمالاً معامله گران احساس می کنند دشوار است.” پایدار. با این وجود قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی امروز 25470 (بیست و هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هفتاد) اعلام شد.

بر این اساس ، قیمت خرید دلار آمریکا 25470 (بیست و نه هزار و چهارصد و هفتاد و هفت) و قیمت فروش دلار 27500 (بیست و هفت هزار و پانصد) دلار اعلام شد.

طبق اعلام صرافی بانکی بانک ملی ایران ، قیمت خرید یورو 30570 (سی و پانصد و هفتاد و هفتاد) و قیمت فروش یورو 32600 (سی و دو هزار و ششصد تن) است.

امروز یک روز مهم برای بازارهای ارز و سکه است زیرا از سرگیری مجدد روز گذشته بازار به یک مرحله اصلاحی رسیده و برگشت از روند نزولی می تواند به معنای ثبات قیمت در سطح فعلی باشد.

بعید است امروز بازار ارز آرام و بی ثبات باشد. سقوط 3000 توماس در روز اسکناس های آمریکا را خاتمه نداد. روند قیمت در معاملات یک شبه نیز نشان داد که سطح هیجان در میان معامله گران به بالاترین سطح خود رسیده است. دلار که تا ساعت 19 عصر حدود 27200 دلار فروخته می شد ، در معاملات خط به 26000 دلار کاهش یافت ، اما تا حدود ساعت 11 شب به بیش از 27000 دلار رسیده بود. ساده ، در 27،400 ، به قیمت 27000 و 55 قرص فروخته می شود. در واقع ، قیمت در مدت 4 ساعت حدود 5٪ معامله شد.

امروز برای بازار ارز مهم است که تعیین کند آیا ریزش دیروز به طور اساسی حمایت شده است یا اینکه دلار با هیجان فقط 10 درصد ارزش خود را از دست داده است. برای دانستن این موضوع ، مرز 27000 توماس برای دلار بسیار مهم است. اگر بازار بتواند مارک 27000 تومانی را در روز چهارشنبه حفظ کند ، احتمالاً حداقل به طور موقت روند صعودی دارد.

ادامه استهلاک دلار در بازار آزاد ، تصمیم سیاستگذاران برای کاهش ارزش دلار ، نرخ ارز ، کاهش ارزش دلار ، بازارهای سرمایه ، هجوم مداوم ارز توسط بانک مرکزی به بازار از سرگیری کاهش قیمت طلا و حمایت مجدد دولت امروز همچنان ارزش دلار را کاهش می دهد.

حمید حسینی ، دبیرکل پارلمان ایران و عراق ، مهدی سوری ، کارشناس بازار مالی و بهزاد صمدی ، تحلیلگر بازار سهام از جمله کسانی بودند که دلار را به 10 کاهش دادند. 000 تومان. “آیا 20،000 دلار واقعیت خواهد داشت؟”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا