اجتماعی

آموزش در مدارس به صورت حضوری خواهد بود

سلام آنلاین/ لرستان استاندار لرستان گفت: با تصمیم ستاد ملی مبارزه با بیماری های قلبی عروقی، آموزش در مدارس و دانشگاه ها به صورت مستقیم در نیمه دوم سال انجام می شود.

فرهاد زیویار، رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های کرونا، گفت: تمرکز ستاد ملی و استانی کنترل بیماری کرونا بر نهایی کردن این بیماری و انجام اقدامات لازم است.

شهردار لرستان با بیان اینکه در جلسه امروز مراکز کنترل بیماری کرونا بر لزوم تشکیل کلاس های آموزشی در مدارس و مراکز آموزش عالی و برگزاری آزمون حضوری تاکید شد.

وی گفت: برگزاری برنامه های آموزشی برای آموزش مستقیم کلاسی در نیمه دوم از مهمترین و مهم ترین نکات جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است. کردن.

شهردار لرستان با بیان اینکه در راستای اجرای بهتر برنامه نیمه دوم آموزش و پرورش مقرر شده است دانشگاه ها و مراکز آموزشی سراسر کشور از دستگاه های یکدیگر برای برگزاری آزمون مستقیم استفاده کنند.

زیویار افزود: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان موظفند برای اجرای آموزش مستقیم شامل رعایت پروتکل بهداشتی، فاصله گذاری، سیستم تهویه و تامین بهداشت آماده شوند و گزارش این اقدامات را به ستاد ارسال کنند.

وی در تشریح وضعیت استان در خصوص واکسیناسیون گفت: در بحث واکسیناسیون با اقدامات انجام شده حدود 87 درصد اول، 74 درصد دوم و 16 درصد سوم است. این واکسن در استان ها تزریق می شود.

وی افزود: با تسریع در روند واکسیناسیون، شاهد کاهش چشمگیر مرگ و میر ناشی از بر تخت نشینی در استان بوده ایم و در هفته های اخیر بحث مرگ و میر نسبت به گذشته در پایین ترین حد خود قرار دارد. هفتگی یک مورد فوت در لرستان گزارش می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا