حوادث

آماده‌باش مدیریت بحران برای مخاطرات احتمالی نوروز ۱۴۰۰

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از آمادگی در برابر بحران به استانهای سراسر کشور در برابر حوادث احتمالی ظرف 1400 روز خبر داده است.

اسماعیل نجار در مصاحبه با سلام آنلاین ، نوروز گفت ، طبق دستورالعمل های سازمان مدیریت بحران برای استانداران استان در سراسر کشور برای آمادگی در برابر حوادث و حوادث ، “استانها در طول کشور صادر می شوند در حالی که نیاز به آمادگی برای هر گونه حوادث و خطرات در این دوره است تاکید کرد.

وی گفت كه طبق بخشنامه ، تمام كمك های ارائه شده توسط نهادهای اجرای قانون باید برای خطرات و خطرات پیش بینی نشده آماده شود. علاوه بر انطباق با پروتکل بهداشتی ، کلیه آژانس های امدادی باید آمادگی لازم را برای مشارکت و همکاری در اجرای مصوبات و برنامه های ستاد ملی کرونا داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تأیید اینکه گزارش اقدامات انجام شده به طور منظم و روزانه از استان ها دریافت می شود ، تأکید کرد: در عین حال ، با دریافت هشدارها و پیش بینی های هواشناسی ، باید از آنها در مورد هرگونه مداخلات آب و هوایی و حوادثی مانند سیل و طوفان.

ناجاجا گفت: به آژانس مسئول همچنین دستور داده شد تا به دلیل وقوع حوادث بهاری آب و هوا و باران ، آب را به داخل کانال ها و رودخانه ها پمپ کند. وی گفت که آخرین گزارش از همه استانها دریافت شده است و در صورت کمبود و عدم موفقیت منجر به نقض قوانین مدیریت بحران خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا