تازه های کسب و کارعمومی

آل این وان ایسوس v241

یونیورسال V241ICGT شرکت تایوانی ایسوس با ترکیب طراحی مدل های V230 و Z240 تولید می شود که هم ظاهری زیبا و جذاب دارد و هم سخت افزاری نیمه حرفه ای مناسب برای استفاده در ادارات، مغازه ها و مکان های لوکس. تزیین. علاوه بر زیبایی بیشتر دستگاه، طراحی حاشیه بسیار نازک اطراف صفحه نمایش باعث شده تا این دستگاه همه کاره فضای کمتری را اشغال کند. بزرگترین جنبه مثبت این آل این وان صفحه نمایش لمسی مات آن است (برخلاف سایر MFP های موجود در بازار که دارای صفحه نمایش لمسی براق هستند). سطح مات صفحه به این معنی است که برای مشاهده تصویر در محیط پورنوگرافی مشکلی ندارید و با لمس صفحه هیچ اثر انگشتی روی صفحه باقی نمی ماند.

طراحی ظاهری (8.0):

به طور کلی برای نام گذاری دستگاه های میان رده این شرکت از آل این وان Asus استفاده می شود.

قاب پشتی دقیقاً از همان طراحی سری Z بهره می برد با این تفاوت که در ساخت آن به جای فلز از پلاستیک استفاده شده است. طراحی قاب پشتی بسیار منحصر به فرد است و انحنای زیبای قاب پشتی در ترکیب با طراحی ظریف پایه آن را جذاب کرده است. محل اتصالات دستگاه

2 بلندگوی استریو Sonic Master که در پایین صفحه نمایش قرار گرفته اند وظیفه ارائه صدای دستگاه چند منظوره را بر عهده دارند. اندازه بلندگوها 2.7 برابر نسل های قبلی است و حجم صدا و کیفیت صدایی که تولید می کنند کاملاً مناسب است. این هدفون به فناوری حذف نویز و سیستم صوتی Dolby مجهز شده است.

با توجه به ضخامت قاب اطراف نمایشگر، وب کم دستگاه نیز در زیر نمایشگر قرار گرفته است که کمی غیرعادی است.

متریال اصلی All-in-One V241 فلز است و در اینجا از همان زبان طراحی Z240 استفاده شده است. همچنین به دلیل استفاده از مواد مرغوب، مقاومت بسیار بالایی در برابر خش دارد. طراحی پایه بسیار زیباست و در نگاه اول مجذوب آن خواهید شد. این پایه را نمی توان از نظر ارتفاع تنظیم یا جدا کرد.

از نظر تنوع پورت، All-in-One V241 دارای 4 پورت USB 3.0، یک درگاه HDMI و یک درگاه شارژ در پشت و همچنین یک پورت USB 2.0 و یک ورودی صوتی 3.5 میلی متری در پایین دستگاه است. لازم به ذکر است که دستگاه فاقد موتور الکتریکی است.

صفحه نمایش (7.0):

این دستگاه دارای صفحه نمایش 23.8 اینچی فول اچ دی IPS با روکش مات لمسی (قابل لمس همزمان با 10 انگشت) و رزولوشن 1920×1080 است و تصویری بسیار شفاف با نرخ فریم 60 هرتز را در اختیار کاربر قرار می دهد. زاویه دید صفحه نمایش به لطف IPS 178 درجه است و رنگ تصویر در هیچ زاویه ای تغییر نمی کند که یکی دیگر از نکات مثبت این دستگاه است. دقت رنگ بسیار بالاست (به عبارت دیگر رنگ ها کاملا زنده به نظر می رسند) و از این نظر صفحه نمایش دستگاه برای کارهای گرافیکی و طراحی مناسب است. همانطور که در بالا ذکر شد، نکته مثبت این صفحه نمایش مات بودن آن است، در محیط های پر نور هیچ مشکلی برای دیدن صفحه نمایش نخواهید داشت و با لمس صفحه نمایش، اثر انگشت از خود باقی نمی ماند. روشنایی صفحه نمایش خیلی زیاد است. تصویر واضح به نظر می رسد. به طور کلی صفحه نمایش این دستگاه بزرگترین نقطه قوت آن محسوب می شود.

در مجموع، All in One V241ICGT از نظر طراحی ظاهری امتیاز بالایی کسب می کند و همچنین بسیار جذاب است.

جزئیات فنی (3.9):

در بخش فنی، Asus All-in-One V241ICGT با پردازنده کم مصرف، 4 گیگابایت رم و کارت گرافیک متوسط ​​گزینه مناسبی برای کاربران اداری، مغازه ها و مشکلات گرافیکی دو بعدی است.

پردازنده (CPU):

برای پردازنده مرکزی این همه کاره، ایسوس یکی از کم مصرف ترین پردازنده های موجود در اینتل، یعنی Core i3 6006U را انتخاب کرده است. این پردازنده مجهز به 2 هسته واقعی و فرکانس CPU پایه 2.0 گیگاهرتز، برای تمامی کارهای روزانه شما مناسب است. مناسب برای برنامه های متوسط، برنامه نویسی و گرافیک دو بعدی. این پردازنده که از نسل ششم اینتل یا Sky Lake با حافظه نهان 3 مگابایتی می آید، یکی از مناسب ترین و محبوب ترین گزینه ها برای کامپیوترهای آل این وان اقتصادی میان رده و پایین است. اگر این پردازنده را در حالت کلی محک بزنید

3116

این است.

مویستی (رام):

رم دستگاه 4 گیگابایت DDR4 2133 مگاهرتز می باشد (مادربورد ایسوس V241IC دارای دو اسلات رم با قابلیت پشتیبانی از 8 گیگابایت DDR4 2133 مگاهرتز می باشد. در حال حاضر دارای 4 گیگابایت رم و قابل ارتقا تا 16 گیگابایت می باشد). این مقدار حافظه برای پردازش نور، محاسبه، تحلیل و کارهای گرافیکی مناسب است.

صرفه جویی:

دستگاه ایسوس V241ICGT دیجی چه دارای حافظه استاندارد (HDD) با ظرفیت 1 ترابایت 5400RPM می باشد و این حافظه قابل افزایش است. همچنین مادربرد دستگاه دارای سوکت M.2 برای قرار دادن حافظه جامد (SSD) می باشد.

کارت گرافیک (GPU):

کارت گرافیک مورد استفاده در مونوبلاک نیز از دو قسمت تشکیل شده است. کارت گرافیک اولیه یک کارت گرافیک یکپارچه با یک پردازنده (یکپارچه) است که در مدار برای کارهای روزمره و غیر گرافیکی استفاده می شود و کارهای گرافیکی معمولی را با استفاده از رم دستگاه (حداکثر 4 گیگابایت) انجام می دهد. این کارت گرافیک دارای مدل Intel HD 620 می باشد اما برای بازی های گرافیکی و سنگین این طرح شامل یک کارت گرافیک مجزا (اختصاصی) می باشد. این کارت گرافیک نیز توسط NVIDIA Geforce بر اساس نسل نهم این کارت های گرافیک با معماری Maxwell و 2 گیگابایت GT930MX GDDR5 و حافظه گرافیکی 64 بیتی ساخته شده است. تست این کارت گرافیک در حالت عمومی

1164

E. این کارت گرافیک هم برای گرافیک دو بعدی و هم برای بازی های میان رده عالی است. اما ایسوس می توانست از حافظه گرافیکی 4 گیگابایتی یا چیپست قدرتمندتری مانند MX150 یا MX130 برای کارت گرافیک این دستگاه استفاده کند که یکی از نقاط ضعف این دستگاه نیز به حساب می آید.

دکمه بازگشت به بالا