ورزشی

آلومینیوم می توانست برنده بازی با نساجی باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی رحمتی در نشست خبری پس از دیدار مقابل نساجی مازندران به تیم نساجی که هواداران و فرهنگ خوبی دارد تبریک گفت و تماشاگران حذف شدند.

با تایید اینکه کاپیتان نساجی به تازگی تعویض شده و انگیزه مضاعف در بین بازیکنانش دیده می شود، گفت: ما بیشتر از هیجان نساجی سعی کردیم سرعت بازی را کنترل کنیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم نه. با اینکه موقعیت های زیادی روی دروازه نساجی داشتیم و نتوانستیم گلزنی کنیم.

وی ضمن تمجید از عملکرد شاگردان گفت: اگر از فرصت استفاده می کردیم می توانستیم در آخرین دقیقه بازی به میدان برویم. قسمتی از پیروزی

رحمتی تائید کرد که آخرین باری که با پدیده 0-0 بازی کردیم، رحمتی گفت که این تیم گل زد، کمتر به استرس و فشار روی تیم بستگی دارد و مربیان و بازیکنان باید تکنیک خود را تقویت کنند.

تیم ما موقعیت‌های زیادی را از دست داد و در بازی با استقلال و مس کرمان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و مثلا در مس 8 موقعیت‌های بیشتری داشتیم. بیش از 70 درصد شانس گلزنی.

رحمتی تاکید کرد که باید خودش باشد میدانم لطفا روز را هماهنگ کنید، از مدرسه فرار نکنید، او به فدراسیون فوتبال پیشنهاد کرد دوره های آموزشی خوبی برای مربیان لیگ برتر برگزار کند، زیرا اگر مربی بازیکنان را به خوبی آماده کند این بازیکن می تواند به تیم ملی ما کمک کند.

او با بیان اینکه فوتبال ایران به یک سری بازیکنان مسن‌تر وابسته است، این زمان را به‌عنوان زمان تغییر می‌داند: «به دلیل فشار تماشاگران به مواد مخدر، مشکلاتی هم وجود دارد، اما ما کمتر در مورد داور صحبت می‌کنیم.

رماتی در عین حال توضیح داد: من به جز برخی صحنه ها مشکل خاصی در قضاوت نمی بینم و آقای. راکی او بازی را به خوبی مدیریت و قضاوت می کند و با اخطارهای مناسب می تواند بازی را به خوبی مدیریت کند.

دکمه بازگشت به بالا