عمومی

آقای تاج! با این همه تخلف چرا برکنارش نمی‌کنید؟

مرتضی رضایی: تاج سال ها از افشای تخلف محرز حبیب الله شیرازی در تیم فوتبال برای مردم می گذرد، تنها یکی دو هفته بود که مردم متوجه شدند چه بر سر فوتبال تهران آمده است.در برنامه فوتبال برتر. این گروه از کجا می آیند؟

شورای خانواده شیرازی بدون هیچ توضیحی به مقامات بالاتر. رئیس فدراسیون، شاید اسناد و مدارکی که در رسانه های مختلف منتشر شد را ندیده باشید، مانند تقلب واقعی در انتخابات شورای شهر تهران که با ترفند عجیبی همراه بود! ترفندی که باید صادقانه گفت. ذهن جن به آن هم نرسید. رسانه فرهیختگان هفته گذشته نوشت که روی هر برگه رای جداگانه علامت مشخصی گذاشته اند تا بدانند مثلا رئیس کمیته خاصی از استان تهران به شیرازی رای داده یا خیر.

آقا مهدی تاج! تخلفات حبیب الله شیرازی بی شمار است، بسیار است. آخرین باری که از او شنیدیم هر کاری را که با دست انجام می‌داد می‌نویسد، این به معنای پذیرش اشتباهاتش بود. حال سوال اینجاست که چرا خود را بر این همه سوء استفاده آشکار مهار و چشم بسته اید؟

حبیب الله شیرازی می گوید استعفا نمی دهم! استعفا نمی دهید، اما شما بالاترین مسئول هستید؟ آیا فوتبال نباید احساسات شما را درک کند و پیشنهاد تهرانی ها برای رفتن از شیراز را بپذیرد؟

نمیدونم چرا معطل میکنی؟ اما با همه این تخلفات آشکار، آیا واقعا فکر می کنید این فرد به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال در کنوانسیون پایان سال حضور داشته است؟خیلی ها منتظر تغییر هستند و این تغییر حالا بستگی به این دارد که شما ابروهایتان را بالا ببرید. اگر واقعا هوای شیرازی را دوست دارید. شما هوای کثیف فوتبال پایتخت را ندارید، خودتان را نشان دهید و تصمیم بگیرید تا بسیاری از شبهاتی که برای فدراسیون پیش می آید از بین نرود. پدربزرگ جی به نام خدا…

دکمه بازگشت به بالا