اجتماعی

آغاز گشت مشترک تاکسیرانی و پلیس برای برخورد با تخلف مسافربرهای غیرمجاز

مدیرعامل یک شرکت تاکسی در تهران از آغاز گشت مشترک تاکسی با پلیس راهور برای مقابله با سوءاستفاده از مسافران غیرقانونی در پایتخت خبر داد.

علیرضا قنادان در مصاحبه با سلام آنلاین ، وی در مورد گشت مشترک شهرداری و پلیس راهور اظهار داشت: پس از دریافت گزارش های عمومی درباره فعالیت مسافران خصوصی و همچنین عدم رعایت پروتکل بهداشتی برخی رانندگان اتوبوس خصوصی ، با آنها ملاقات کردیم “با پلیس راهور مسئول ساماندهی ترافیک این مسافران خصوصی.”

وی با بیان اینکه پلیس همچنین از عملکرد این مسافران در برخی از خطوط شکایت کرده است ، با بیان اینکه تجمع آنها گاهی برای وانت مسافر باعث افزایش ترافیک و حتی قفل برخی جاده ها می شود ، افزود: زمان آن فرا رسیده است. که شما برخی از تاکسی ها را اداره می کنید. برخی از ایستگاه ها و ایستگاه ها همچنین از متوقف کردن مسافر خصوصی بعضی اوقات به صورت گروهی شکایت دارند و به ما گفتند که حتی رانندگان تاکسی مجاز به توقف و کار در برخی از جاده ها نیستند.

مدیر اجرایی سازمان تاکسیرانی تهران تأکید کرد: براساس قانون ، وسایل نقلیه شخصی برای حمل و نقل مسافر غیرقانونی در نظر گرفته شده و فعالیت آنها ممنوع است و اظهار داشت: به این معنا که این طرح با مسافران خصوصی سروکار دارد. این کار با همکاری پلیس رادار و پلیس در خودروی گشت واحد آغاز شد. رانندگان تاکسی با عوامل گشت زنی ما مستقر و در حال گشت زنی هستند.

شیرینی ساز افزود: این پروژه با حمایت پلیس راهور ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا