اجتماعی

آغاز واکسیناسیون خودرویی و ثابت در ایستگاه های منتخب متروی تهران

رئیس ستاد کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا و مدیرعامل برنامه واکسیناسیون مترو تهران و حومه از واکسیناسیون ساکنان و مسافران در ایستگاه فتح آباد توسط پنج واگن و ایستگاه مترو منتخب تهران و حومه آن خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین ، عباس نظری با اشاره به 300 هزار دوز واکسیناسیون کرونا تا 10 اکتبر امسال در تهران ، گفت: امکان واکسیناسیون در ایستگاه ها و وسایل نقلیه امام خمینی (ره) پالایشگاه های وب سایت ارائه شده است و در آینده نزدیک آینده ارائه می شود در ایستگاه های تهران (صادجی) ، بیمه ، تالیس (س) و صدمان.

وی گفت: ایستگاه های منتخب با توجه به موقعیت جغرافیایی ، دسترسی سریع و تعداد مسافران انتخاب می شوند.
نصاری با بیان اینکه “در صورت لزوم ، تهران و حومه آن آماده افزایش تعداد ایستگاه ها هستند” افزود: “در حال حاضر واکسیناسیون برای ساکنان و مسافران در حال انجام است.”
مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: شرایط لازم برای واکسیناسیون داخل خودرو در محدوده پالایشگاه فراهم شده است.

نظری گفت: “از ماه اوت ، ما واکسیناسیون کارکنان تهران و حومه را در مرکز واکسیناسیون ولایت آغاز کردیم و با توجه به امکانات مناسب که در اختیار داریم ، به همراه سایر کارکنان واکسیناسیون همکاران در معاون رئیس جمهور.” به “؛ از جمله آنها ، رانندگان تاکسی ، معاینه فنی شرکت های راه آهن تهران و حومه (مترو) و خانواده های کارکنان شرکت نیز انجام می شود.

بر اساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل مترو و حومه آن ، هدف این شرکت کاهش زنجیره بیماری و اطلاع رسانی به مسافران حومه در طول مبارزه با بیماری های قلبی و عروقی است. علاوه بر برپایی غرفه های فروش انبوه ، ضدعفونی روزانه قطارها همچنین پروژه های آزمایشی رایگان و سریع کرونا را در ایستگاه های منتخب انجام داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا