اجتماعی

آغاز فرایند سنجش «جهش تحصیلی» از فردا

به گفته رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، فرآیند سنجش از فردا سه شنبه 30 خرداد آغاز و تا 20 مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سلام آنلاین. همانطور که حمید طریقی حسینی چندی پیش اعلام کرد، پایگاه سنجش سلامت نوآموزان که از اوایل تیرماه تا پایان شهریور ماه فعال است، در زمینه اجرای سنجش سلامت و جهش های یادگیری فعال خواهد بود. علاوه بر سنجش سلامت دانشجویان جدیدالورود، فرآیند سنجش جهش تحصیلی نیز به صورت محلی انجام می شود و مدت زمان آن از 31 خرداد تا 30 مرداد می باشد.

دانش آموزانی که برای پرش تحصیلی اقدام می کنند چگونه ارزیابی می کنند؟

در مرحله اول، مدیر دبستان داوطلبانی دارد که با رعایت قوانین و مقررات از طریق سامانه سنجش مربوط به مطالعه وارد مطالعه شوند. اطلاعات شخصی و خانوادگی را ثبت کنید و شیوه‌های یادگیری دانش‌آموز و تغییر جهت انجام مراحل ارزیابی فکری، فعالیت‌ها و ارجاع به پایگاه‌های اطلاعاتی تخصصی.

مدارک مورد نیاز جهت ارزشیابی شامل اصل کارت دانشجویی به همراه پرینت برگه معاوضه و ضمیمه عکس دانش آموز و ممهور به آنلاین مدرسه می باشد.

– دانش آموزانی که متقاضی پرش از (اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم، چهارم به ششم) و پرش دوم طبق شرایط و مقررات مربوطه در استان می باشند.

– دانشجویانی که سال گذشته متقاضی جهش بوده و در صورت درخواست مجدد حداقل امتیاز لازم را کسب نکرده اند می توانند نوبت تغییر نوبت را پرداخت و به پایگاه تخصصی مراجعه کنند.

دانش آموزانی که برای این آزمون اقدام می کنند، در یک پایگاه تخصصی آزمون روشنفکری می دهند و در صورت قبولی، در آزمون شهریور در پایگاهی که می خواهند پرش کنند، شرکت می کنند. مثلاً اگر فردی بعد از برداشتن اولین قدم بخواهد از کلاس سوم به پنجم برود، در آزمون هوش شرکت می کند و پس از قبولی در امتحان، در امتحان کلاس چهارم شهریور ماه شرکت می کند و در صورت قبولی. کلاس. به کلاس پنجم رفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا