عمومی

آغاز عملیات اجرای بهسازی مسیر جاده شهداد-نهبندان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین نیوز، رئیس کمیته مشورتی اقتصادی شورای اسلامی در تشریح سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به کرمان افزود: انجام شد.

وی افزود: در این مدت با حضور معاونان قبلی دولت بارها از این جاده بازدید کرده ایم. در فیسبوک اما به دلیل کمبود اعتبار و عدم تخصیص اعتبار برای این پروژه، بازسازی این جاده مهم به تاخیر افتاد.

وی گفت: با توجه به تخریب جاده در اثر سیل سال 98، این جاده به طول 23 کیلومتر تخریب شد که پس از محور مطالعاتی چهار قسمت طرح نهایی بهسازی و بازسازی محور مورد است. تائیدیه و برای فاز 1 و 2 قرارداد با پیمانکار پروژه به مبلغ 257 میلیارد تومان از طریق مناقصه فسخ می شود.

به نمایندگی از مردم کرمان و راور از بزرگترین مشکلات پروژه می توان به نوع آب و خاک نامناسب و کمبود مصالح تا شعاع 70 کیلومتری اشاره کرد.وی افزود: طول در حال اجرا در این قرارداد 4500 متر است که به مدت 400 روز انجام می شود. .

پورابراهیمی به تایید پروژه از داخل اشاره دارد کلوت می بینم شهداد رکورددار جهانی افزود: گرم ترین نقطه جهان (گندم برشته) نیز در 10 کیلومتری پروژه قرار دارد.

کرمان خاطرنشان کرد: بزرگترین چالش استان آب است، بنابراین ما با عدم تعادل آب مواجه هستیم و باید با انتقال آب این مشکل برطرف شود.

دکمه بازگشت به بالا